Σας παρουσιάζουμε στην Ελλάδα το καλύτερο VW Passat που κατασκευάστηκε

Με υψηλό IQ

VW  Passat παρουσίαση

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε όλους τους ρυθμούς το νέο VW Passat το οποίο θεωρούμε και έιναι το καλύτερο που κατασκευάστηκε ποτέ. Με state-of-the-art τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού υπό τον τίτλο IQ.DRIVE,φέρνουν το μοντέλο ένα βήμα από την εποχή της αυτόνομης οδήγησης .Μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 210 χλμ./ώρα με μερικώς αυτόνομη λειτουργία. Επιπλέον είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που διαθέτει διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αντιλαμβάνεται τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό Επιπλεόν υπάρχει διαθέσιμη Plug-in υβριδική έκδοση GTE η οποία προσφέρει αυτονομία 56 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, περίπου 66 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC) 


Δεν θα ασχολουθούμε ιδαίτερα  με τις αλλαγές που έγιναν με σκοπό την ανανέωση του με το εντυπωσιακό κομψό εξωτερικό σχεδιασμό και την ευρεία χρήση LED στα φωτιστικά σώματα..Το εσωτερικό του Passat ξεχωρίζει με τις καινούργιες επενδύσεις, τα καινούργια διακοσμητικά στις πόρτες, τα ανανεωμένα χρώματα, τα καινούργια όργανα και το επίσης καινούργιο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στο ταμπλό και στην θέση του αναλογικού ρολογιού υπάρχει πλέον το λογότυπο του Passat με background φωτισμό. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει ένα μεγάλο, ανοικτό χώρο αποθήκευσης με προαιρετικό χώρο ασύρματης φόρτισης smartphones και παρακείμενη, φωτιζόμενη θύρα USB-C. Η ποιότητα κατασκευής επίσης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Η οδική του αυμπεριφορά είναι ασφαλέστατη όπως τουλάχιστον απέδειξαν με την οδήγηση σε οριακούς ρυθμούς οι συνάδελφοι Πάρις Ποντίκας και ο Βασίλης Σαρημπαλίδης. Ας ξεκινήσουμε την παρουσίαση από την  Plug-in υβριδική έκδοση την GTE. Πρόκειται για το πρώτο μιας νέας γενιάς plug-in υβριδικών μοντέλων Volkswagen με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Καθοριστικό στοιχείο η μπαταρία με υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο. Στο νέο Passat είναι ενισχυμένη κατά 31%, καθώς με ενεργειακή χωρητικότητα 13 kWh η ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP έχει αυξηθεί στα 56 χιλιόμετρα. Αυτές οι τιμές αντιστοιχούν σε περίπου 66 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, τιμή κατά 20 χιλιόμετρα μεγαλύτερη σε σχέση με τον προκάτοχο του μοντέλου.

Πλέον, ακόμα και σε μεγαλουπόλεις όπως η Αθήνα, το Βερολίνο ή το Παρίσι, το αυξημένο ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας επαρκεί προκειμένου οι περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις να καλύπτονται πλήρως ηλεκτρικά και κατά συνέπεια με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στις μεγαλύτερες αποστάσεις και σε ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον οικονομικό κινητήρα βενζίνης (1.4 TSI) του Passat GTE. Η ηλεκτρική ισχύς λειτουργεί ως μια πρόσθετη παροχή ενέργειας που εξασφαλίζει έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο απόδοσης της ισχύος, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα λειτουργίας "GTE". Κι αυτό γιατί οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν άμεσα τη μέγιστη ροπή τους. Το  Passat GTE των 218 ίππων (160 kW) είναι ένα από τα πρώτα οχήματα της κατηγορίας του που καλύπτει σήμερα τις αυστηρότατες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6d που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα από το 2021!   


Η έκδοση 2.0 TDI Evo αποτελεί τον πρόδρομο  μια νέας γενιάς κινητήρων πετρελαίου Με απόδοση 150 ίππων  παράγει σημαντικά μικρότερα ποσά NOx από τον αντίστοιχο προκάτοχό του  με το σύστημα διπλού καταλυτικού μετατροπέα SCR και διπλή παροχή AdBlue για τη δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων. Οι άλλοι τρεις κινητήρες diesel του Passat αποδίδουν 120 ίππους 190 ίππους και 240 ίππους. Όσον αφορά τη βενζίνη, η γκάμα περιλαμβάνει τρεις TSI με απόδοση 150 ίππων (110 kW), 190 ίππων (140 kW) και 272 ίππων (200 ​​kW). Όλες οι μονάδες TSI και TDI πληρούν τις απαιτήσεις των προδιαγραφών εκπομπής ρύπων Euro 6d-TEMP. Επιπλέον, κάθε καινούργιο Passat, είτε κινείται από κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου είτε από υβριδικό κινητήριο σύστημα, είναι εξοπλισμένο με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων. 

Οι τεχνολογίες που διαθέτει το νέο Passat  

To IQ.DRIVE, η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού της Volkswagen, συνδυάζει τεχνολογίες που οδηγούν προς την αυτόνομη οδήγηση. Σε αυτές περιλαμβάνεται το νέο Travel Assist. Έτσι το Passat θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα και με υποβοήθηση πρακτικά σε ολόκληρη την κλίμακα ταχυτήτων, από 0 έως 210 χλμ./ ώρα (από τα 30 έως τα 210 χλμ./ ώρα όταν το κιβώτιο είναι χειροκίνητο). Έτσι λοιπόν το Passat εκπροσωπεί την πιο προηγμένη έκδοση του IQ.DRIVE μέχρι στιγμής. 
Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα όπως το Travel Assist. 

Η καθοδήγηση λωρίδας με την Υποβοήθηση Λωρίδας (Lane Assist) έχει αναβαθμιστεί με τη χρήση μιας νέας πολύ-λειτουργικής κάμερας. Οι καινούργιοι IQ.LIGHT - LED matrix προβολείς βελτιώνουν επίσης την ασφάλεια και την άνεση. Μετά το πολυτελές SUV Touareg, το Passat είναι το πρώτο από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας που θα μπορεί να εξοπλιστεί με ένα διαδραστικό σύστημα προβολέων Matrix..Το νέο Passat GTE διαθέτει τους IQ.LIGHT- LED Matrix προβολείς στο βασικό εξοπλισμό.  

Η τρίτη γενιά του Modular Infotainment Matrix (MIB3) παρουσιάζεται επίσης επίσημα στο νέο Passat, ενώ φέρνει μαζί της μια σειρά από νέες λειτουργίες. Μία από αυτές είναι το We Connect App Wireless, ένα μενού που παρέχει άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένες εφαρμογές smartphone μέσω της οθόνης του infotainment, συμπεριλαμβανομένης και της ασύρματης ενσωμάτωσης του Apple CarPlay, που χάρη στο MIB3 είναι για πρώτη φορά εφικτή στη Volkswagen.

Εκτός από τις βελτιωμένες υπηρεσίες που έχουν σχέση με την πλοήγηση με πληροφόρηση πραγματικού χρόνου, το Volkswagen We και οι  online υπηρεσίες του We Connect και του We Connect Plus καθιστούν νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες διαθέσιμες μέσω του MIB3.  Μάλιστα, περιλαμβάνουν υπηρεσίες ροής μουσικής (streaming), όπως "Apple Music" και TIDAL, καθώς και την ενσωμάτωση τεχνολογιών ενημέρωσης εφαρμογών (app), “φυσικό” φωνητικό έλεγχο εμπλουτισμένο με περιεχόμενο από το διαδίκτυο και τη μελλοντική εξατομίκευση των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου που θα βασίζεται σε cloud.  Για πρώτη φορά smartphones (συμβατά μοντέλα της Samsung) μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως «κλειδί» για το ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του Passat. 


Η Volkswagen έχει αναπτύξει μια ψηφιακή πλατφόρμα που ονομάζεται Volkswagen We, προσφέροντας και παρέχοντας συνδυασμένες υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας με έναν πολύ απλό τρόπο. Πρόκειται για ένα ανοιχτό σύστημα που εξελίσσεται και εμπλουτίζεται συνεχώς.  Η συνεργασία με start-ups, επιχειρήσεις και καθώς και τις αρχές, δημιουργεί χώρο για νέες ιδέες όπως το We Park (στάθμευση χωρίς μετρητά) ή το We Deliver (υπηρεσίες πρόσβασης στο αυτοκίνητο - απλή και ασφαλής πρόσβαση από τρίτους στο όχημα). Το προσωπικό Volkswagen ID δίνει σε όλους τους πελάτες της μάρκας κεντρική πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες Volkswagen και κατά συνέπεια σε ένα εντελώς νέο φάσμα υπηρεσιών και πληροφοριών που βασίζονται στο διαδίκτυο. 


Εντυπωσιακός είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display) - ενσωματωμένος στο MIB3. Τα ψηφιακά μέσα έχουν αναπτυχθεί σημαντικά σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα. Η εξελιγμένη οθόνη υψηλής αντίθεσης είναι καθαρή και υψηλής ποιότητας, ενώ το φάσμα των λειτουργιών έχει περάσει σε έναν εντελώς νέο, υψηλό επίπεδο. Τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις εμφάνισης της οθόνης μπορούν πλέον να επιλεγούν μέσω ενός επίσης καινούργιου πολύ-λειτουργικού τιμονιού με το άγγιγμα ενός διακόπτη (View). Οι επιμέρους ρυθμίσεις μπορούν επίσης να γίνουν εύκολα με τη χρήση του MIB. Για παράδειγμα, οι χρωματικές λεπτομέρειες στην οθόνη αντανακλούν το τρέχον χρώμα του ατμοσφαιρικού φωτισμού. 

Οι οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος Infotainment δημιουργούν τη νύχτα μια ενιαία εικόνα με τα φωτιζόμενα κουμπιά στο πολυλειτουργικό τιμόνι και τον  ατμοσφαιρικό φωτισμό (με τα έως και 30 χρώματα), προκειμένου να δημιουργήσουν μια φωτεινή, άρτια αισθητικά και λειτουργική πλατφόρμα παροχής πληροφοριών. Το χρώμα του ατμοσφαιρικού φωτισμού επαναλαμβάνεται τόσο στο σύστημα infotainment όσο και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων . Η Dynaudio, η διάσημη εταιρεία συστημάτων ήχου hi-fi από τη Δανία, έχει εξελίξει ένα ηχοσύστημα 700 Watt έτσι ώστε να ταιριάζει τέλεια στο εσωτερικό του νέου Passat. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο ήχος στην καμπίνα - ανεξάρτητα από την πηγή - έχει την καλύτερη πιστότητα που έχει αναπαραχθεί ποτέ σε μοντέλο Passat. 

Η νέα γενιά του Passat θα λανσαριστεί με μια νέα δομή επιπέδων εξοπλισμού. Η βασική έκδοση ονομάζεται πλέον Executive. Ακολουθεί το επίπεδο εξοπλισμού Elegance, ενώ το κορυφαίο επίπεδο ονομάζεται R-Line. Επίσης το Passat GTE διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει όλα τα συστήματα IQ.DRIVE.Όσο  για τις τιμές ξεκινούν από τα 27300 ευρώ.

Τιμές και εκδόσεις 

1.5 TSI ACT EVO 150p Elegance  27.300 ευρώ και R-Line   € 30.930 € 
1.5 TSI ACT EVO 150ps DSG Elegance  31.450 ευρώ  και η  R-Line    33.560 ευρώ.
2.0 TSI 190ps DSG R-Line στα 36.870 € 
1.6 TDI 120ps DSG Executive στα  27.300 ευρώ και η  R-Line    32.560 ευρώ 
2.0 TDI 150ps DSG Elegance 34.900 ευρώ 
2.0 TDI 190ps DSG R-Line στα 40.510 ευρώ. 

Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top