Αν ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των γυναικών που έχουν κοιλίτσα αλλά βαριούνται και το γυμναστήριο, μπορείτε απλώς μέσω της διατροφής σας να κάψετε το λίπος στην κοιλιακή χώρα.

Πείτε ναι στο γιαούρτι το οποίο έχει πολλή πρωτεΐνη. Ο οργανισμός ξοδεύει περισσότερη ενέργεια για να αφομοιώσει την πρωτεΐνη με αποτέλεσμα να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερο διάστημα.

Δίαιτα με κινόα

Η κινόα περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεΐνης, 5  γραμμάρια φυτικών ινών ανά φλιτζάνι ενώ είναι πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο και σελήνιο.  Εκτός από υγιεινή είναι και νόστιμη.

Δίαιτα με κανέλλα

Η κανέλλα δρα ευεργετικά στον οργανισμό αφού συγκρατεί την όρεξη και βοηθά τον οργανισμό να κάνει καύσεις.

Καυτερές πιπεριές

Αν σας αρέσουν οι πιπεριές προτιμήστε τις καυτερές αφού λόγω της καψαϊκίνης που περιέχουν βοηθούν τον οργανισμό να κάψει θερμίδες.

Δίαιτα με πράσινο τσάι

Πείτε ναι σε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες που επηρεάζουν θετικά τον μεταβολισμό. Καλό θα ήταν να πίνετε αρκετές φορές τη μέρα.