Δουλειές με φούντες έχει η νεοσύστατη Υπηρεσία Παραπόνων του Αλέκου Φλαμπουράρη.

Τα παράπονα και οι καταγγελίες πλέον ξεπέρασαν τα 1.000, ενώ συνηθέστερα αιτήματα –όπως σας είχε ενημερώσει το star.gr-είναι οι μεταθέσεις, οι φορολογικές υποθέσεις, οι συμψηφισμοί οφειλών, οι αποζημιώσεις λόγω φυσικών καταστροφών και οι χρηματοδοτήσεις μέσω ΕΣΠΑ.

Δεν είναι όμως μόνο αυτά καθώς υπάρχουν και αιτήματα μέχρι και για… αλλαγή διαχειριστή. Δείτε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

•    Εντυπωσιακός είναι ο αριθμός καταγγελιών για τη μη εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα με πολίτη , ο οποίος κατήγγειλε πως σε επίσκεψή του στο δημαρχείο της περιοχής του παρατήρησε πως οι υπάλληλοι κάπνιζαν μέσα στο κτίριο αν και αυτό είναι παράνομο.

•    Ένας άλλος πολίτης επικοινώνησε τηλεφωνικά με την υπηρεσία και ζήτησε να μεσολαβήσει το υπουργείο προκειμένου να αλλάξει διαχειριστή η πολυκατοικία στην οποία κατοικεί.

•    Αποσπασμένος υπάλληλος σε δημόσια βιβλιοθήκη της Σπάρτης έπρεπε να αποχωρήσει καθώς είχε λήξει η σύμβαση του. Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση, θα έπρεπε να κλείσει και η βιβλιοθήκη. Έκανε αίτηση να παραμείνει και, αφού τηρούσε τις προδιαγραφές, το θέμα λύθηκε.

•    Δημόσια υπάλληλος που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας ζήτησε μετάθεση από νοσοκομείο της Ρόδου, στο οποίο εργαζόταν , σε νοσοκομείο της Κρήτης. Η υπηρεσία επικοινώνησε με το υπουργείο Υγείας, καθώς η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί αρμοδιότητά του, και το πρόβλημα διευθετήθηκε.

•    Γυναίκα που είχε χάσει τον σύζυγό της και αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, έπαιρνε μερική σύνταξη χηρείας, ενώ η κανονική είχε καθυστερήσει 7 μήνες. Υπήρξε επικοινωνία με το γραφείο του κ. Πετρόπουλου και αφού διαπιστώθηκε το τεχνικό πρόβλημα, το θέμα διευθετήθηκε.
 

 

Πηγή: RealNews
Tags: