Maximum ενέργεια στο γυμναστήριο: Να τι πρέπει να φας

Γυμναστική με άδειο στομάχι δε γίνεται

Τροφές που δίνουν ενέργεια

Αν συνηθίζεις να γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι, σταμάτα ότι κάνεις γιατί αυτό που γράφω σε αφορά! Μην αγχώνεσαι δεν είσαι η μόνη που πέφτει σε αυτή την παγίδα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φέρεις εις πέρας την προπόνησή σου. Είναι λογικό άλλωστε, αφού όπως πριν την εκδρομή, συνηθίζεις να βάζεις καύσιμα στο αυτοκίνητο, έτσι και πριν την γυμναστική το σώμα σου χρειάζεται «καύσιμο» για να λειτουργήσει σωστά. Έχεις ανάγκη την ενέργεια ώστε το σώμα σου να ανταπεξέλθει στην καταπόνηση των μυών, διαφορετικά τα συμπτώματα της κόπωσης εμφανίζονται αρκετά νωρίς, από την στιγμή που θα ξεκινήσεις την εξάσκηση σου.

Γυμναζόμαστε υπό τους δυναμικούς ήχους των αγαπημένων μας τραγουδιών

Επιπλέον, το ότι μένεις νηστική πριν την προπόνηση δεν σημαίνει ότι θα αδυνατήσεις πιο γρήγορα, ούτε φυσικά πως θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα αφού χωρίς ενέργεια, οι επιδόσεις σου πέφτουν και δεν μπορείς να ολοκληρώσεις τις ασκήσεις σου. Για τους λόγους αυτούς, τσίμπα ένα μικρό υγιεινό snack (περίπου 150 θερμίδων) από την παρακάτω λίστα πριν πας γυμναστήριο, αφού θα σε γεμίσει ενέργεια και αντοχή. Α! και φρόντισε να το καταναλώσεις σαράντα πέντε λεπτά με μία ώρα πιο πριν.

Έξι τροφές που ενυδατώνουν τον οργανισμό σου

1. Μια μπανάνα και μια χούφτα κάσσιους (6-7 στον αριθμό)

2. Κράκερ ολικής με χούμους (2-3 αν είναι μικρά)

3. Ένα μικρό μπολ γιαούρτι με λίγο μέλι

4. Μια μπάρα δημητριακών

5. Μια φέτα του τοστ ολικής άλεσης με μια κουταλιά του γλυκού φυστικοβούτυρο ή

6. Δύο-τρεις φέτες μήλου αλειμμένες με λίγο φυστικοβούτυρο

7. Smoothie με άπαχο γάλα, μερικά παγωμένα berries, μια μικρή μπανάνα και 2-3 αμύγδαλα

8. Μπισκότα (2 στον αριθμό)

9. Δύο φρυγανιές με λίγη μαρμελάδα

10. Μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς

Επιμέλεια: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top