Eίσαι διαβητικός; Με τι να αντικαταστήσεις το ρύζι

Παρατηρήθηκε πτώση γλυκόζης στο αίμα

ζάχαρο

Τα τελευταία χρόνια ζάχαρο εμφανίζουν όχι μόνο τα μεγαλύτερης ηλικίας άτομα αλλά και νεότεροι άνθρωποι. Τροφές που επηρεάζουν το σάκχαρο του αίματος δεν είναι μόνο τα γλυκά αλλά και το άμυλο που περιέχουν οι πατάτες, το ρύζι και τα μακαρόνια.

Νηστεύεις; Τι μπορείς να τρως για να μη στερηθείς θρεπτικά συστατικά

Η καθηγήτρια Alison Duncan από Τμήμα Ανθρώπινης Υγείας και Διατροφικών Επιστημών και ο Dan Ramdath από τον οργανισμό Agriculture and Agri-Food Canada ανέφεραν με ποια τροφή μπορεί κάποιες να αντικαταστήσει τις αμυλούχες τροφές, η οποία όχι μόνο δεν αυξάνει το σάκχαρο αλλά αντίθετα ρίχνει τη γλυκόζη στο αίμα.

Mένω Σπίτι: Εύκολα tips για να είσαι όλη μέρα γεμάτη ενέργεια

Το τρόφιμο αυτό είναι οι φακές.

Στην έρευνα πήραν μέρος 24 ενήλικες οι οποίοι απόλαυσαν τέσσερα πιάτα. Το ένα ήταν με  άσπρο ρύζι, το δεύτερο εκτός από ρύζι περιείχε και μεγάλες πράσινες φακές, το τρίτο είχε λευκό ρύζι και μικρές πράσινες φακές και το τέταρτο πιάτο είχε ακριβώς ίσες ποσότητες ρυζιού και κόκκινες φακές.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 2018 στην επιστημονική επιθεώρηση The journal of Nutrition.

Πηγή: www.sciencedaily.com
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top