Κορωνοϊός: Πώς να δουλέψεις από το σπίτι

Ο Covid-19 δημιούργησε μία νέα εργασιακή πραγματικότητα

Γυναίκα και λαπ τοπ

Οι περισσότερες εταιρίες αποφάσισαν να στείλουν τους εργαζόμενους σπίτι και να δουλεύουν από εκεί, προκειμένου να αποφευχθούν συγκεντρώσεις πολλών ατόμων σε χώρους και να περιοριστεί με αυτόν τον τρόπο η διάδοση του κορωνοϊού.

Κάπως έτσι, λοιπόν, οι εργαζόμενοι ξυπνούν το πρωί και ανοίγουν υπολογιστές και λάπτοπ. Eάν είσαι ανάμεσα σε αυτούς που έχεις κάνει την απαραίτητη συννενόηση με τον εργοδότη σου για να δουλέψεις από σπίτι, ακολουθεί ένας οδηγός για το πώς να το κατορθώσεις με επιτυχία.

Φυσικά όπλα κατά του κορωνοϊού

1. Ντύσου: Μη γελάς. Δεν είπαμε να βάλεις ψηλοτάκουνα, αλλά το να μείνεις με τις πιτζάμες αγκαλιά με τον υπολογιστή στο κρεβάτι, δε θα βοηθήσει στη συγκέντρωσή σου. Θα δεις που αμέσως θα αλλάξει η διάθεσή σου. 

2. Διαμόρφωσε τον χώρο εργασίας σου. Αν δεν έχεις γραφείο στο σπίτι, πάρε ένα τραπέζι και μια βολική καρέκλα. Πρόσθεσε σε αυτό μικρά προσωπικά αντικείμενα, που θα σε κάνουν να αισθάνεσαι πιο όμορφα και δημιουργικά. 

3. Κάνε μικρά διαλείμματα, είτε εντός σπιτού, είτε έξω στην αυλή, τη βεράντα, ακόμη και στη γειτονιά.  Έτσι, θα αποφορτίζεις τον εαυτό σου. Φρόντισε, όμως, να μην το παρακάνεις με τη διάρκεια, αν δε θες να δουλεύεις όλη μέρα. 

4+1 λόγοι για να εντάξεις τους φυσικούς χυμούς στη διατροφή σου

4. Ενημέρωσε τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ποιες ώρες θα εργάζεσαι και πώς οφείλουν να συμπεριφέρονται απέναντί σου. Το ότι είσαι σπίτι, δε σημαίνει ότι δε δουλεύεις. Οπότε, πρέπει να το σέβονται αυτό. Αν τα μέλη είναι παιδιά, είναι πιο δύσκολο να κρατήσουν κάποια όρια και αυτό πάλι εξαρτάται από την ηλικία τους. Δώσε τους δραστηριότητες με τις οποίες θα απασχολούνται όσο εσύ εργάζεσαι πιο πέρα και τα επιβλέπεις. Για να μπορείς να συγκεντρωθείς καλύτερα, μπορείς να βάλεις ακουστικά και να ακούς μουσική όσο δουλεύεις. 

5. Μείνε σε επικοινωνία με τους συναδέλφους σου. Για να μην αισθάνεσαι απομονωμένη, προσπάθησε να διατηρήσεις επαφή, είτε μέσω των social media είτε μέσω τηλεφώνου. Σχολιάστε τι συμβαίνει, ανταλλάξτε απόψεις, βάλτε στόχους για τη δουλειά που σας έχει ανατεθεί. 

Μαρία Πολύζου: «Τρέχω, γιατί αγαπώ το τρέξιμο...»

6. Απόφυγε την τηλεόραση: Η τηλεόραση αποτελεί αναμφίβολα πηγή θορύβου και διάσπασης προσοχής. Επιπλέον, αυτή την περίοδο οι ειδήσεις εντείνουν τον φόβο και την αγωνία. Δεν είπαμε να μην ενημερώνεσαι, αλλά όχι μονίμως, γιατί στο τέλος η υπερβολική πληροφορία σε συνδυασμό με τον περιορισμό στο σπίτι, θα επηρεάσει την κρίση και την ψυχολογία σου. 

7. Ετοίμασε ωφέλιμα σνακ: Ο πιο συνηθισμένος περισπασμός είναι η βόλτα στην κουζίνα και πιο συγκεκριμένα το ντουλάπι και το ψυγείο για κατανάλωση σνακ, χωρίς απαραίτητα να πεινάς. Για να αποφύγεις αυτόν τον πειρασμό, κάνε ακριβώς την ίδια προετοιμασία από την προηγουμένη, όπως όταν πήγαινες γραφείο. Ετοίμασε τάπερ με υγιεινά σνακ και μπάρες δημητριακών, καθώς επίσης προνόησε για το φαγητό σου είτε από την προηγουμένη είτε από το πρωί, προτού ξεκινήσεις δουλειά. 

Πηγή: MyLife

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top