Ένας ακόμα κλάδος, ο οποίος θέτει σε εφαρμογή σειρά ανατιμήσεων, είναι αυτός που σχετίζεται με τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και τα απορρυπαντικά.
Σύμφωνα με το capital.gr κινήσεις αυτές υλοποιούνται όπως και σε άλλους τομείς ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών στο πλαίσιο των αυξημένων κοστολογίων που επιβαρύνουν το σύνολο της βιομηχανικής παραγωγής και ως απόρροια του ενισχυμένου ενεργειακού κόστους, του κόστους των πρώτων υλών και των μεταφορικών.
Προγραμματισμένες ανατιμήσεις στα ελληνικά σούπερ μάρκετ για Φεβρουάριο και Μάρτιο
Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μια μεγαλύτερη εταιρεία του συγκεκριμένου κλάδου στην Ελλάδα, έχει στείλει ήδη τιμοκαταλόγους με ανατιμήσεις για τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η εταιρεία ανανεώνει τον σχετικό τιμοκατάλογο κάθε μήνα, ενώ η αποστολή του προς το λιανεμπόριο πραγματοποιείται έως τις 10 κάθε μηνός.
Αυξήσεις τιμών: 166 ευρώ τον μήνα πληρώνει παραπάνω η μέση οικογένεια
NielsenIQ: Πτώση πωλήσεων το 2021 για προϊόντα προσωπικής υγιεινής και καθαριστικά σπιτιού
Όλα τα παραπάνω γεγονότα καταγράφονται σε μία χρονική περίοδο, όπου οι κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και περιποίησης στην Ελλάδα, ήταν εκείνες που σημείωσαν τις πιο αρνητικές τάσεις στις πωλήσεις τους το 2021 σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Nielsen IQ, μετά την εκτόξευση που δέχτηκαν οι πωλήσεις τους εντός του 2020 λόγω της πανδημίας. Σημειώνεται ότι τα στοιχεία αυτά αφορούν σε πωλήσεις μέσα από τα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Ειδικότερα τα αντισηπτικά κινήθηκαν εντονότερα πτωτικά κατά την περασμένη χρονιά σε σχέση με άλλα προϊόντα της προαναφερόμενης κατηγορίας, με -37,9% καθώς και τα σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών με -17,7%, γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στο εξισορρόπηση της χρήσης τους, σε σχέση με το 2020. Αντίστοιχη ήταν και η αρνητική τάση των καθαριστικών σπιτιού (-13,9%), καθώς και της κατηγορίας των χλωρινών (-12,6%).
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.