Ωρωπός: Έπεσε αυτοκίνητο στο λιμάνι – Δύο νεκροί

Ζευγάρι ηλικιωμένων που οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τραγικό δυστύχημα είχαν δύο άνθρωποι το απόγευμα της Κυριακής στο λιμάνι του Ωρωπού, καθώς το αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν έπεσε στη θάλασσα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για ζευγάρι ηλικιωμένων που οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα έπεσε μέσα στη θάλασσα. Στο σημείο έφτασαν δύτες και ομάδα της πυροσβεστικής προκειμένου να απεγκλωβίσουν τα δύο άτομα από το όχημα, κάτι το οποίο δεν ήταν δυνατό. 

Επιστρατεύτηκε το λιμενικό και η ομάδα βατραχανθρώπων και πριν από λίγο ανέσυραν το νεκρό ζευγάρι. 

Δείτε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων Σαββατοκύριακου του Star 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top