ΚΑΙ απεργούν ΚΑΙ πληρώνονται οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ-Πόσο κοστίζει συνολικά μια ημέρα απεργίας

Διόλου ευκαταφρόνητη η απώλεια από τα ταμεία των ΣΤΑΣΥ

ΚΑΙ απεργούν ΚΑΙ πληρώνονται οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ

«Ακριβά» κοστίζει η απεργία για τις ΣΤΑΣΥ (σταθερές συγκοινωνίες), κάθε ημέρα που παραμένουν ακινητοποιημένοι οι συρμοί.

Όπως μεταδίδει με ρεπορτάζ της η «Καθημερινή», εκτός από τις εικόνες χάους και το μπλακ αουτ που δημιουργείται στους δρόμους της πρωτεύουσας, η απώλεια εσόδων από το «λουκέτο» μόνο… αμελητέα δεν είναι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης πεπραγμένων του 2015 για τις ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ), μια ημέρα απεργίας κοστίζει στην εταιρία 152.738 ευρώ από πωλήσεις εισιτηρίων που δεν πραγματοποιούνται.

Αν σε αυτά προστεθούν και άλλα 70.000 ευρώ που αποτελούν την ημερήσια μισθολογική δαπάνη που καταβάλλει η εταιρία στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι πληρώνονται παρά την αποχή από τα καθήκοντα τους, τότε η συνολικά απώλεια φτάνει τις 223.000 ευρώ.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σε καθημερινή βάση, εκτελούνται δρομολόγια κατά την διάρκεια 20 ωρών. Η μια ώρα στάσης εργασίας, κοστίζει στην εταιρία 7.636 ευρώ.

Η 3ωρη στάση εργασίας της περασμένης εβδομάδας, κόστισε 22.908 ευρώ.

Αθροίζοντας τις 3 ημέρες που έχουν ανακοινώνει ότι βάζουν λουκέτο Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ, αλλά και την 3ωρη στάση εργασίας της περασμένης Παρασκευής, η απώλεια από τα ταμεία των ΣΤΑΣΥ ανέρχεται σε 481.122 ευρώ.

Μάλιστα οι συγκοινωνιολόγοι εξηγούν ότι η απώλεια εσόδων κατά την διάρκεια των κινητοποιήσεων δεν αφορά μόνο τα χρήματα που χάνονται από τη μη πώληση εισιτηρίων και το κόστος λειτουργίας του μέσου που δεν καλύπτεται, καθώς έχει παρατηρηθεί ότι τις ώρες πριν και μετά τις στάσεις εργασίας, η συμπεριφορά των επιβατών τείνει να είναι πιο παραβατική απ΄ότι τις υπόλοιπες, είτε μέρες λόγω εκνευρισμού τον οποίο προκαλεί η ταλαιπωρία,είτε λόγω της πεποίθησης που επικρατεί ότι μετά τις στάσεις εργασίας ο ελεγκτικός μηχανισμός είναι πιο ελαστικός.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top