Κορυφαία διάκριση για τον Θεοχαράκη

Πήρε το βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe

Θεοχαράκης: Πήρε βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe

Με την κατάκτηση για 2η συνεχή χρονιά του βραβείου “Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe,  η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την σταθερή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της. Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe. 

Θεοχαράκης: Πήρε βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe

Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής :

Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales 
Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe
Η εν λόγω βράβευση για 2η συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top