Η CUPRA και ο Mattias Ekström αναδείχθηκαν πρωταθλητές του PURE ETCR

Νίκη με το CUPRA e-Racer

CUPRA πρωταθλήτρια PURE ETCR

Η CUPRA και ο Mattias Ekström κατέκτησαν την καρό σημαία του Πρωταθλήματος PURE ETCR, στην πίστα Pau-Arnos στη Γαλλία. Η νικητήρια ομάδα έγραψε ιστορία, κερδίζοντας το πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών touring αυτοκινήτων με το CUPRA e-Racer, το αυτοκίνητο Πρωταθλητής, απόδοσης 500kW (680PS).

Σχεδόν μια δεκαετία μετά τη συμβολή της στην επανεφεύρεση των αγωνιστικών touring αυτοκινήτων με την ανάπτυξη του πρώτου πρωτότυπου TCR και την κατάκτηση του τίτλου TCR International Series το 2015, η CUPRA επιβεβαιώνει ξανά τη δέσμευσή της στη καινοτομία και το μηχανοκίνητο αθλητισμό με την τελευταία της επιτυχία. Παράλληλα, η CUPRA συγκεντρώνει σημαντικές γνώσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το κλειδί για τη μελλοντική εξέλιξη τόσο των επιβατικών όσο και των αγωνιστικών μοντέλων της.

Η CUPRA Racing εφάρμοσε τις γνώσεις που είχε αποκτήσει σε αγωνιστικό επίπεδο και άρχισε να εργάζεται για το σχεδιασμό ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου χωρίς σημεία αναφοράς, καθώς δεν υπήρχαν κανόνες για να αναπροσαρμοστούν. Οι μηχανικοί πραγματοποίησαν πολυάριθμες μελέτες και προσομοιώσεις για να επιλέξουν τη σωστή τεχνολογία και να επιτύχουν τον δικό τους προκαθορισμένο στόχο επιδόσεων. Αφού ορίστηκε η γενική ιδέα, η προσοχή στράφηκε στις μπαταρίες και τους κινητήρες - απίστευτα βαριά και ογκώδη συστήματα που έπρεπε να τοποθετηθούν στο σασί και να σχεδιαστεί η δομή των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.

Με περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα δοκιμών και μετά την ενσωμάτωση της μπαταρίας και όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων που σχετίζονται με αυτήν, καθορισμένα από το PURE ETCR και μοναδικά για όλους τους κατασκευαστές, το CUPRA e-Racer ήταν έτοιμο να αγωνιστεί.

Το αποτέλεσμα της δουλειάς της CUPRA Racing ήταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με 500 kW (680 PS) μέγιστη ισχύ, που επιτεύχθηκε χάρη στους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, οι οποίοι του επιτρέπουν να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ροπή 960 Nm. Το CUPRA e-Racer είναι επίσης εξοπλισμένο με μπαταρία υγρής ψύξης 65 kWh και ένα πρωτοποριακό σύστημα διανύσματος ροπής που κατευθύνεται στον πίσω άξονα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top