Το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες αλλά και τη σύνδεση προς αεροδρόμιο.

Τα παραπάνω δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης, η οποία ολοκληρώνει, με καθυστέρηση έξι ετών, τη διάνοιξη και των δύο σηράγγων του έργου.

Ακόμη, γνωστοποίησε ότι αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, «ένα επίσης μεγάλο έργο αξίας 1,5 δισ. ευρώ». 

Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιότητων στα εργοτάξια του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονομιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες». 

Ο υπουργός είπε ότι στον σταθμό Αγ. Σοφίας, όπου έχουν βρεθεί αρχαιότητες δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.

Tags: