Λήξη συναγερμού στο Μετρό στο Μοναστηράκι - Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα

Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία στο Μετρό

Τηλεφώνημα Για Βόμβα Στον Σταθμό Του Μετρό Στο Μοναστηράκι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι, το μεσημέρι της Κυριακής 9 Φεβρουαρίου.

Λάρισα: Αυτοκτόνησε ο δράστης που είχε κλειστεί στο ξυλουργείο του

Νωρίτερα άγνωστος τηλεφώνησε στις 15:29 της Κυριακής σε ιστοσελίδα και είπε πως θα εκραγεί βόμβα στον σταθμό Μετρό στο Μοναστηράκι στις 17:38.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ), το οποίο διενήργησε ελέγχους και διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε βόμβα.

Η κυκλοφορία στους σταθμούς της γραμμής 1 και 3 αποκαθίσταται σταδιακά. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top