Υπό έλεγχο η πυρκαγιά σε μάντρα αυτοκινήτων στον Ασπρόπυργο

Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχείρησαν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Στις φλόγες τυλίχθηκε νωρίτερα σήμερα ένα βυτιοφόρο που μετέφερε υγραέριο στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου / Βίντεο από μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων Star

Υπό έλεγχο τέθηκε λίγο μετά τις 16:30 η  φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης σε μάντρα στάθμευσης οχημάτων στην οδό Παπαφλέσσα στον Ασπρόπυργο.

Φωτιά σε βυτιοφόρο με υγραέριο στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, μάχη για την κατάσβεσή της έδωσαν 35 πυροσβέστες με 13 οχήματα.

Νωρίτερα, εξαιτίας της φωτιάς είχε διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Παπαφλέσσα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top