Νοσοκομείο Δράμας: Κανένα πρόβλημα με την παροχή οξυγόνου σε ασθενείς Covid

Η ενημέρωση του νοσοκομείου

Νοσοκομείο Δράμας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε ενημέρωση σχετικά με τις αναφορές για πρόβλημα με το οξυγόνο σε κλινική για ασθενείς με κορωνοϊό προχώρησε το Νοσοκομείο Δράμας το πρωί της Πέμπτης.

Κορωνοϊός: Η πρώτη αεροδιακομιδή ασθενών από τη Β.Ελλάδα στην Αθήνα

Το νοσοκομείο διέψευσε αυτό το σενάριο με δελτίο Τύπου. Αναλυτικά:

«Μετά από αναφορές για πρόβλημα με το οξυγόνο στο Νοσοκομείο Δράμας, και για αποφυγή παρερμηνειών που ενδέχεται να δημιουργήσουν σύγχυση στους συμπολίτες μας, επισημάνουμε τα εξής:

Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε με την απαραίτητη παροχή οξυγόνου σε Κλινική COVID. Όλοι οι νοσηλευόμενοι ασθενείς στο Νοσοκομείο μας έχουν την απαιτούμενη ιατροφαρμακευτική και νοσηλευτική φροντίδα.

Η παρέμβαση στην οποία έχει ήδη προβεί το Νοσοκομείο και για την οποία χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με τήρηση όλων των νόμιμων διαδικασιών, αφορά στην αύξηση της παροχής οξυγόνου του υποσταθμού από 14-18m3/h σε 2*25m3/h στην Κλινική COVID 2, προκειμένου να υπάρχει ενίσχυση της υφιστάμενης παροχής.

Για να επιτευχθεί το παραπάνω και με γνώμονα την απόλυτη ασφάλεια για τους ασθενείς της συγκεκριμένης Κλινικής, προμηθευόμαστε φιάλες οξυγόνου προκειμένου να παρασχεθεί οξυγόνο στους νοσηλευόμενους, για το χρονικό διάστημα της 1 ώρας που θα χρειαστεί για την αναβάθμιση του υποσταθμού».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top