Θρίλερ στη Θεσσαλονίκη: Βρέθηκε καμένο πτώμα σε πρασιά πολυκατοικίας

Έπεσε από μπαλκόνι κι έβγαζε καπνούς

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συναγερμός σήμανε λίγο μετά τις 13:00 στην οδό Εγνατία στη Θεσσαλονίκη, όταν εντοπίστηκε ένα καμένο πτώμα γυναίκας σε πρασιά πολυκατοικίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για γυναίκα 36 ετών που κατάγεται από τη Γεωργία.

Αυτόπτες μάρτυρες που μίλησαν στο GRTimes.gr, είπαν ότι άκουσαν κάτι σαν έκρηξη και είδαν το πτώμα της γυναίκας να πέφτει από μπαλκόνι τέταρτου ορόφου πολυκατοικίας. 

«Ακουσα έναν θόρυβο λες και γκρεμιζόταν μπαλκόνι. Βγαίνω και κοιτάζω κάτω. Βλέπω ένα πτώμα, που σιγόκαιγε, είχε φωτιά κι έβγαιναν καπνοί. Δεν μπορούσα να καταλάβω αν επρόκειτο για άνδρα ή γυναίκα», είπε αυτόπτης μάρτυρας.

Στο σημείο αυτή τη στιγμή βρίσκονται τόσο αστυνομικές, όσο και Πυροσβεστικές δυνάμεις, αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top