Χωρίς ρεύμα η Πλάκα: Φωτιά σε υποσταθμό της ΔΕΗ

Γίνονται ενέργειες αποκατάστασης

Πλακα, φωτια

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σήμερα το μεσημέρι ξέσπασε φωτιά στον υποσταθμό της ΔΕΗ στην Πλάκα. 

Στο σημείο πήγε άμεσα η Πυροσβεστική, αλλά οι γύρω δρόμοι έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της πυρκαγιάς. 

Η φωτιά ξέσπασε στο υπόγειο του κτιρίου που βρίσκεται ο υποσταθμός της ΔΕΗ και λαμπάδιασαν τα καλώδια. 

Από την πυροσβεστική επιβεβαιώνουν το περιστατικό, λέγοντας ότι η φωτιά έσβησε, ενώ για την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης έχει επιληφθεί η ΔΕΗ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top