"Κάντε τη στάχτη... δάσος!": Μαζεύουν υπογραφές!

Μαζεύουν υπογραφές για να μη χτίσουν το καμένο δάσος

"Κάντε τη στάχτη... δάσος!" φωτιά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Υπογραφές για να χαρακτηριστούν οι καμένες εκτάσεις ως αναδασωτέες, μαζεύουν μέσω διαδικτύου Έλληνες πολίτες.

"Σας καλούμε να χαρακτηρίσετε αμέσως τις καμένες εκτάσεις ως αναδασωτέες, όπως ορίζει ο νόμος. Χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια για τους καταπατητές. Στη μνήμη αυτής της τραγωδίας: κάντε τη στάχτη, δάσος.", αναφέρει το ψήφισμα.

 

υπογραφή φωτιές δάση

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top