Κατάληψη στα κεντρικά της ΔΕΗ

Συνδικαλιστές θέλουν να αποτρέψουν το αυριανό διοικητικό συμβούλιο

Κατάληψη στα κεντρικά της ΔΕΗ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Κατάληψη στα κεντρικά κτίρια της ΔΕΗ πραγματοποιούν συνδικαλιστές προκειμένου να αποτρέψουν το αυριανό διοικητικό συμβούλιο.

Σε αυτό αναμενόταν να αποφασιστεί η δημιουργία των δυο εταιριών, μέσω των οποίων θα πουληθούν οι μονάδες σε Μεγαλόπολη και Φλώρινα.

Δεν αποκλείεται το Διοικητικό Συμβούλιο να πραγματοποιηθεί σε άλλο χώρο.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top