Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Με...πικάντικες επιδόσεις και εμφάνιση

Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line δοκιμή

Μην σας ξεγελάει το Ν που αποτελεί το γράμμα που απογειώνει τις επιδόσεις με τα 204 άλογα. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής η κωδική ονομςασία Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line αφορά την κορυφαία έκδοση του κινητήρα του 1.0 λίτρου ο οποίος έχει την αμέριση συμπαράσταση του ήπιου υβριδικού συστήματος; 48V.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Η συνταγή απλή και πετυχημένη καθώς τις πολύ καλές επιδόσεις του συγκεκριμένου κυβισμού συμπληρώνει η σπορτίβικη εμφάνιση εντός και εκτός απου αν μη τι άλλο σου φτιάχνει την διάθεση.Η εμφάνιση λοιπόν έχει πολλά επιθετικά στοιχεία που προσδίδει η  σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Έτσι αν ξεκινήσουμε από την μάσκα ψυγείου θα δούμε το διακριτικό  λογότυπο «Ν Line» με το καρό της αγωνιστικής σημαίας. Οι 17άρες ζάντες αλουμινίου με την διχρωμία φέρουν στο κέντρο τους το σήμα N,

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Κοιτώντας το αμάξωμα από το πλάι εντιοπίζεις τις περιμετρικές ποδιές ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης  και το τριγωνικό φως ομίχλης.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν αξηθεί λόγω των  διαφορετικών προφυλακτήρων, με το  μήκος να είναι 4.075mm από τα 4.040mm.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N LineΤο ύψος λόγω της μεγαλύτερης διάστασης των ζαντών έχει αυξηθεί κατά 5mm. Διαστάσεις 4.040x 1.750 x 1.450 mm.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Όμως η Hyundai φρόντισε να μας φτιάξει την διάθεση και εσωτερικά.Υπάρχει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι τριών ακτίνων με κόκκινες ραφές  με το σήμα N στη βάση του

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Ξεχωρίζουν ο αλουμινένιεος επιλογέας ταχυτήων πάλι με σήμα Ν και τα αλουμινένια αγωνιστικά πεντάλ. ΟΙ κόκκινες ραφές εντοπίζονται επίσης στα  καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη ,στο χειρόφρενο και στην βάση του επιλογέα ταχυτήτων.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της με τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει υπηρεσίες συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Στον εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης περιλαμβάνται μεταξύ άλλων ο αυτόματος κλιματισμός και η κάμερα οπισθοπορείας. Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων αλλάζουν ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγσης που θα επιλέξεις. Στην οθόνη φιλοξενούνται και οι ενδείξεις για τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου.  

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους πολύ καλούς χώρους με τον χώρο αποσκευών να διαθέτει στην ήπια υβριδκή έκδοση 48V Hybrid μόλις 262 λίτρα, έναντι της μεγαλύτερης τιμής των 352 λίτρων της απλής έκδοσης. Αυτή μειωμένη τιμή οφείλεται τοποθέτηση της μπαταρίας  

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Τα καλά νέα συνεχίζονται και στο κινητήριο σύνολο που βρίσκεται κάτω από το καπό του  μοντέλου της δοκιμήςμας. Μιλάμε για  τον γνώριμο τουρμπάτο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 Τ-GDI με την  τεχνολογία SmartStream CVVD, η οποία ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδωνΗ απόδοση είναι 120 ίπποι στις 6000 σ.α.λ. με την ροπή στρέψης των 200 Nm ροπής να εμφανίζεται μόλις από τις 2000 σ.α.λ.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Η ήπια υβριδική τεχνολογία  48V ενισχύει την ροπή κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης πάντα βέβαια σε συνάρτηση με την φορτισμένη μπαταρία. Η μπαταρία φορτίζεται από  μια μίζα-γεννήτρια,MHSG (Mild Hybrid Starter Generator) η οποία μετατρέπει  την κινητική ενέργεια στο φρενάρισμα, σε ηλεκτρική.

Το μηχανικό σύνολο βενζινοκινητήρα και υβριδικού συστήματος συνεργάζεται αρμονικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ηλεκτρονικού συμπλέκτη iMT -Intelligent Manual Transmission το οποίο έχει μια επιπλέον λειτουργία.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Όταν αφήσετε εντελώς το δεξί πεντάλ γκαζιού αποσυνδέεται ο κινητήρας από το κιβώτιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ρολάρει (coasting) εξοικονομώντας καύσιμο.  Το δοκιμάσαμε σε  ήπια κατωφέρεια ή σε ίσιο δρόμο χωρίς να πατάμε γκάζι, και είδαμε ότι το μοτέρ έσβησε  ενεργοποιώντας τη λειτουργία Sailing. 

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Στην πραξη τώρα στο πάτημα του γκαζιού ο βενζινοκινητήρας ανεβάζει στροφές γραμμικά και με πολιτισμένο τρόπο που δεν σε αφήνει να καταλάβεις ότι πρόκειται για τρικύλινδρο  μοτέρ.Είχαμε στην διάθεση μας τρία προγράμματα οδήγησης. Στην επιλογή ECO η απόκριση στο γκάζι είναι πιο νωχελική. Στην επιλογή COMFORT η κατάσταση στην απόκριση γκαζιού είναι πιο ισσοροπημένη .

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Στην SPORT που επιλέξαμε στο περιοσσότερο χρονικό διάστημα της δοκιμής μας το  Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line έδειξε τον πραγματικό του εαυτό δικαιολογώντας και τον κωδικό N Line. Οι στροφές ανέβαιναν με τον μπάσο αγωνιστικό ήχο της εξάτμισης να σε ωθούν να πατήσεις ακόμη περισσότερο το γκάζι μέχρι να φτάσεις στα «κόκκινα» και να δεις τι πραγματικά κάνει.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, Η  μέση κατνάλωση της δοκιμής έφτασε τα 7-7,5 λίτρα τιμή η οποία μπορεί να κατέβει αν χρησιμοποιήσετε την επιλογή ECO. To θέμα είναι αν θα έχετε την...διάθεση να το επιλέξετε.Εκπομπές CO2 123 γρμ./χλμ.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Στον δρόμο μπορείς να εκμεταλλευτείς την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα MacPherson εμπρός/ημιάκαμπτος άξονας πίσω)η οποία δεν αφήνει το  το Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line να γέρνει στιος στροφές. Το τιμόνι παρέχει άμεση και σαφή πληροφόρηση αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα περιθώρια ασφαλείας. Η πρόσφυση  είναι αυξημένη χάρη στα φαρδιά και χαμηλά ελαστικά  215/45/17  .

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

Έτσι έχεις την δυνατότητα να ανεβάσεις ρυθμούς στην είσοδο της στροφής  με έναα μικρό «παΙχνίδισμα της ουράς.Την ίδια στιγμή τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστά καιι απλούς πίσω, αποδείχθηκαν ακούραστα και αποτελεσματικά σε γρήγορους ρυθμούς.Επιπλέον υπάρχει το πακέτο ασφαλείας Hyundai SmartSense  με συστήματα που δεν έχουν ακόμη και μοντέλα ανώτερης κατηγορίας και σαφώς ακριβότερης τιμής.

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line
Το Hyundai i20 N Line με τα 120 άλογα μπορεί να μην έχεις τις αγωνιστικές επιδόσεις των 204 ίππων της έκδοσης Ν .Ικανοποιεί όμως  και με το παραπάνω όσους ζητούν σπορτίβικη εμφάνιση και πολύ καλές επιδόσεις.  Είναι η πικάντικη εκδοχή του κορεατικού σουπερμίνι αν δεν θέλετε να περάσετε κατευθείαν   στην εκρηκτική Ν. Να προσθέσουμε τον πλουσιότατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που πολύ σπάνια βρίσκεις σε αυτοκπίνητα αυτής της κατηγορίας και να πάμε στην τιμή

Δοκιμάζουμε ο Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Hybrid 120 PS N Line

 Η έκδοση κοστίζει 21.290 ευρώ τιμή που συνοδεύεται από την απροβλημάτιστη συμβίωση για πολλά χρόνια που προσφέρει η μάρκα. Απόδειξη η εργοαστασιακή εγγύηση των πέντε ετών ανεξαρτήτως  χιλιομέτρων. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top