Αποστολή στο Μαίναλο: δοκιμή του νέου Mitsubishi L200 

Πάει... παντού 

Mitsubishi L200 δοκιμή Ελλάδα Μαίναλον Βυτίνα

Το γεγονός ότι πλέον οι αντιπροωπείες διοργανώνουν δημοσιογραφικές αποστολές για να δοκιμάσουμε ένα επαγγελματικό όχημα δείνει από μόνο του την σημασία που δίνουν στη συγκεκριομένη κατηγορία. Πλέον το επονομαζόμενο και "αγροτικό" δεν είναι ένα 'οχημα "γυμνό" με μοναδιοκό σκοπό να ...οργώνει τα χωράφια αλλά αποτελέι και όχημα πιου εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας επαρχια;κής οικογένειας αλλά καλύπτει και τις ανάγκες της μεταφοράς  προωπικού. Ασφάλεια , εμφάνιση , άνεση πολυτέλεια ,"καθαρό" μοτέρ είναι τα πλεονεκτήματα του νέου Mitsubishi L200 .


Η γνωστή παρέα για μια ακόμη φορά επιβιβάστηκε στο νέο Mitsubishi L200 . Μιλάμε για τον υπογράφοντα, τον Πάρι Ποντίκα και τον Βασίλη Σαρημπαλίδη. Τρεις δημοσιογραφοι με διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Εγώ, πιο συντηρητικός, ο δεύτερος με πιο αγωνιστικό προφίλ και ο τρίτος πιο...μελετημένος με τη γνωστή κίνηση να... χαιδεύει το ταμπλό για να αξιολογήσει την ποιότητά του. Συνεπώς, η αξιολολόγση που κάναμε ήταν και πιο ...κατασταλαγμένη.

Ας ξεκινήουμε από την εμφάνιση η οποία δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από ένα επιβλητικό SUV. Μπροστά ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα του Eclipse με την διαφορά ότι θαα τολμούσαμε να πούμε στο ακόμη πιο προχωρημένο. Τα στενά επιθετικά φωτιστικά σώματα βρίσκονται τοποθετημένα ψηλότερα κατά 4 εκατοστά  και «δένουν» σε μια νοητή γραμμή με τη νικελένια μάσκα. Οι ογκώσδεις προφυλακτήρες με τα νικελένια «φιλέτα» κάνουν ακόμη πιο εντυπωσιακό το συνολικό αποτέλεσμα. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στα επιμέρους τμήματα είναι στο 51% του συνόλου σε σχέση με το απερχόμενο  μοντέλο.


Εσωτερικά το ιαπωνικό pick- up έχει αναβαθμιστεί και σε ποιότητα κατασκευής, ενώ στα hi tech στοιχεία είναι η κεντρικά τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη με νέο σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητας  Ο σεβασμός στους πίσω επιβάτες για τη διπλοκάμπινη έκδοση είναι η απαρουσιά θυρών USB και πίσω. Συνολικά έχουμε 4 θύρες USB. Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών , σύστημα προειδοποίησης  τυφλής γωνίας στους εξωτερικούς ακθρέφτες , Hill Descent Control, έλεγχο τυφλής γωνίας,  έλεγχος οπίσθιας κίνησης ,σύστημα περιορισμού πρόσκρουσης σε parking κάμερα περιφερειακής απεικόνισης κ.α.


Κινηθήκαμε και στον ανοιχτό δρόμο αλλά και στις ειδικές διαδρομές που είχε καθορίσει η Ελληνική αντιπροσωπεία που διοργάνωσε την αποστολή .Στην «καρδιά» του pick up ήταν ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,2 λίτρων, ο οποίος καλύπτει τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 6d Temp. Η απόδοση είναι 150 ίπποι με τη ροπή των 400 Nm να εμφανίζεται στις  2,000 σ.α.λ. Το μοτέρ πλέον είναι πιο ήσυχο καθώς υπάχρουν σαφώς λιγότεροι κραδασμοί . Συνδυάζεται με χειροκίνητο ή   αυτόματο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων με σωστή  κλιμάκωση που αναδεικνύει τις δυνατότητες του μηχανικού συνόλου.Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο αργό σε σχέση με ένα επιβατικό αυτοκίνητο κάτι που θεωρούμε απόλυτα φυσικό καθώς το Mistubishi L200 έιναι ένα καθαρόαιμο pick up και όχι όχημα που για να κινηθείς με άνεση στα όρια της τελικής ταχύτητας. Αν το κάνει,ς δε χάνεται πάντως το αίσθημα της ασφάλειας.

Άλλωστε το Ιαπωινκό pick up είναι φταγμένο για... πολεμικές καταστάσεις και για χωράφια εκεί όπου κινηθήκαμε με την έκδοση που διαθέτει το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Super Select II είτε το σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης Easy Select δίνουν εξαιρετικές δυνατότητες σε από τομα κομμάτια  βραχώδη ή σε βαθιές  λασπώδεις επιφάνεις. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με κάτω από 100 km/h (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low / Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου. 


 Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης Super Select συνδυάζει δύο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (κεντρικό και πίσω) με  σχέσεις υποπολλαπλασιασμού. Ο οδηγός έχει την δυαντότητα να επιλέξει μεταξύ 4 προγραμμάτων στο σύστημα  Off Road Mode: Gravel, Mud/Snow, Sand, Rock(μόνο 4LLc). Tο GRAVEL mode είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση ενώ κάθε mode αντιστοιχεί σε ανάλογες επιλογές τετρακίνησης του Super Select 4WD-II. Η πλήρης εμπλοκή του πίσω διαφορικού έχει προτεραιότητα έναντι των Off Road Modes. 


Το νέο Mitsubishi L200 «πατάει» σε αναβαθμισμένο πλαίσιο με αναρτήσεις που έχουν νέες ρυθμίσεις οι οποίες σε βοηθούν να κινηθείς πιο «πολιτσιμένα» στον ασφάλτινο δρόμο Πίσω στον άξονα έχει τοποθετηθεί ένα ακόμη φύλλο σούστας φτάνοντας συνολικά τα έξι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το pick up να περνά με μεγαλύτερη ευκολία τις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τρία αμαξώματα με μονή καμπίνα, μιάμιση και διπλή καμπίνα.

 Η δοκιμή μπορεί να ήταν σύνστομη, όμως μπορείς να συμπεράνεις ότι η Mitsubishi έχει κατασκευάσει ένα ικανότατο pick up το οποίο διαθέτει αξιοπιστία, εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης  SUV, ικανό να μεταφέρει μεγάλα φορτία αλλά ταυτόχρονα στην double cup έκδοση να καλύπτει οικογενειακές ανάγκες. Σε αυτό συμφωνήσαμε και οιι τρεις συνοδοιπόροι. Oι τιμές για την έκδοση Club Cub ξεκινούν από τα 26500 ευρώ και για την έκδοση Double Cab από τα 28700 ευρώ.

 

Βαγγέλης  Γκούμας 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top