Αυτό είναι το νέο Audi A7

Με δυναμική τετραδιεύθυνση και προηγμένα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης

Αυτό είναι το νέο Audi A7

Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο νέο Κέντρο Σχεδίασης της μάρκας στο Ingolstadt, η Audi αποκάλυψε το νέο A7. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του A7 είναι μια έκφραση της νέας γλώσσας σχεδίασης που παρουσίασε η Audi με το Prologue και έκανε το ντεμπούτο της στο νέο Audi A8. Οι τέσσερις καθοριστικές διαστάσεις είναι μήκος 4.969 χιλιοστά, μεταξόνιο 2.926 χιλιοστά, πλάτος 1.908 χιλιοστά ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 1.422 χιλιοστά. Χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες και διευρυμένες σπορ γραμμές. Οι προβολείς είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις. Στο μεσαίο και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, ο φωτισμός πλέον ανήκει στην ψηφιακή εποχή: 12 παράλληλα φωτιστικά τμήματα εν ώρα λειτουργίας προκαλούν συσχετισμούς και οπτικές εντυπώσεις με τα δυαδικά ψηφία 0 και 1. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς HD Matrix LED με το Audi laser light. Στο πίσω μέρος, ένα ενσωματωμένο σπόιλερ εκτείνεται αυτόματα στα 120 km / h.

Παρά τις έντονες δυναμικές γραμμές, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα βάσης 535 λίτρων. Αυτό αυξάνεται στα 1.390 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Ο χώρος αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε δύο τσάντες γκολφ να χωρούν τώρα οριζόντια. Η οπίσθια θύρα πλέον προαιρετικά ελέγχεται από αισθητήρα και ανοίγει και κλείνει αυτόματα, ανιχνεύοντας κίνηση των ποδιώνΤο εσωτερικό αποτελεί κορυφαίο συνδυασμό design και τεχνολογίας. Η επάνω οθόνη 10,1 ιντσών (σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης MMI plus) είναι στραμμένη προς τον οδηγό.  Απόλυτος έλεγχος στα ακροδάχτυλα: Σύστημα ελέγχου απόκρισης αφής MMI και έλεγχος φωνής online. Το νέο Audi A7 συνεχίζει συστηματικά τη στρατηγική ψηφιοποίησης που γνωρίσαμε στο A8. Η εσωτερική αρχιτεκτονική συνδυάζεται άψογα με το concept της Audi MMI Touch Response. Αντικαθιστά το περιστροφικό κουμπί και τα συμβατικά πλήκτρα και χειριστήρια του προηγούμενου μοντέλου με δύο μεγάλες οθόνες αφής υψηλής ανάλυσης.

Ο οδηγός ελέγχει το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας από την επάνω οθόνη. Τοποθετημένη στην ασύμμετρη κονσόλα, η κάτω οθόνη των 8,6 ιντσών παρέχει πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, λειτουργίες άνεσης και εισαγωγή κειμένου. Οι οδηγοί μπορούν να στηρίξουν τον καρπό τους στο μεγάλο μοχλό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.Διαθέσιμη είναι επίσης μία head-up οθόνη που προβάλλει πληροφορίες στη βάση του παρμπρίζ. Το σύστημα πλοήγησης MMI plus συμπεριλαμβάνει και το virtual cockpit με την έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών. Έως και επτά διαφορετικοί οδηγοί μπορούν να αποθηκεύσουν τις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους σε μεμονωμένα προφίλ χρηστών. Μπορούν να προσωποποιηθούν έως και 400 παράμετροι. Παράλληλα, οι online υπηρεσίες από την Audi connect έχουν επεκταθεί.

Με το πλήκτρο AI ο οδηγός ενεργοποιεί τον απομακρυσμένο πιλότο στάθμευσης Audi AI και τον απομακρυσμένο χειριστή του γκαράζ Audi AI, συστήματα που θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2018. Τα συστήματα αυτά κάνουν όλους τους ελιγμούς για είσοδο και έξοδο από χώρο στάθμευσης ή γκαράζ χωρίς την παρουσία του οδηγού στο αυτοκίνητο.  Ο τελευταίος, μπορεί να βγει από το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσει τη λειτουργία μέσω της εφαρμογής myAudi στο smartphone. Για να παρακολουθήσει τον ελιγμό, ο οδηγός πατάει και κρατάει πατημένο το πλήκτρο Audi AI συνεχώς. Ο κεντρικός ελεγκτής υποστήριξης οδηγού (zFAS) συγχωνεύει τα δεδομένα από ένα εξελιγμένο σύνολο αισθητήρων για να υπολογίζει συνεχώς μια εικόνα του περιβάλλοντος. Ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, μπορούν να υπάρχουν μέχρι πέντε αισθητήρες ραντάρ, πέντε κάμερες, 12 υπερηχητικοί αισθητήρες και ένας σαρωτής λέιζερ.

Εκτός από τα συστήματα Audi AI, το νέο A7 Sportback διαθέτει συνολικά 39 συστήματα υποβοήθησης οδηγού για να διευκολύνει τον οδηγό. Διαχωρίζονται σε τρία πακέτα: το πακέτο στάθμευσης Audi AI (διαθέσιμο το 2018), το πακέτο υποστήριξης City assist με το επιπλέον στοιχείο βοήθειας σε διαστάυρωση και το πακέτο Tour assist. Το τελευταίο περιλαμβάνει υποστήριξη αποδοτικής οδήγησης με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και προσαρμοζόμενο βοηθό οδήγησης (Adaptive Driving Assistance), ο οποίος συμπληρώνει το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας (Adaptive Cruise Control) με χρήσιμες παρεμβάσεις σύστημα διεύθυνσης για διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας. Όλα τα συστήματα υποστήριξης οδηγού διαθέτουν βελτιωμένους μηχανισμούς ελέγχου.

Η κορυφαία καινοτομία που σχετίζεται με το σασί είναι η δυναμική τετραδιεύθυνση. Ο λόγος διεύθυνσης μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα μεταξύ 9,5: 1 και 16,5: 1 μέσω τεχνολογίας ενεργής διεύθυνσης στον μπροστινό και στον πίσω άξονα. Στον εμπρόσθιο άξονα, ο έλεγχος διεύθυνσης του οδηγού ενισχύεται ανώ στον πίσω άξονα, οι τροχοί μπορούν να στραφούν έως και 5 μοίρες. Σε χαμηλές ταχύτητες, στρέφονται αντίθετα με τους εμπρός τροχούς για να αυξήσουν περαιτέρω την ευελιξία του μεγάλου κουπέ κατά τη στάθμευση ή την οδήγηση στην αστική κυκλοφορία, για παράδειγμα. Αυτό μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 1,1 μέτρα (3,6 πόδια). Για ταχύτητες 60 km/h (37,3 mph) και άνω, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να αυξηθεί η σταθερότητα στην ευθεία και να διευκολυνθεί η αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.Το προαιρετικό σπορ διαφορικό βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση. Κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών, συμπληρώνοντας την τετρακίνηση Quattro.

Όλοι οι κινητήρες στο νέο A7 διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (Mild Hybrid EV) στο βασικό εξοπλισμό, για μεγαλύτερη άνεση και ενεργειακή απόδοση. Με τους δύο V6 κινητήρες, χρησιμοποιεί το κυρίως ηλεκτρικό κύκλωμα των 48-Volt. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση φτάνει έως και τα 12kW. Σε ταχύτητες 55 - 160 km/h το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδεύει σε ελεύθερο τροχασμό, με τον κινητήρα να απενεργοποιείται και ενεργοποιείται αυτόματα, ανάλογα με τις απαιτήσεις.Όσον αφορά στη λειτουργία start-stop, πλέον ενεργοποιείται από ταχύτητα 22 km/h. Σε συνδυασμό με την standard εμπρόσθια κάμερα, ο κινητήρας επανεκκινείται αυτόματα μόλις αρχίσει να κινείται το όχημα μπροστά. Σε τυπική οδήγηση, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το νέο Audi A7  θα λανσαριστεί αρχικά με τον 3.0 V6 TFSI κινητήρα, που αποδίδει 340 hp και 500 Nm (368,8 lb-ft) ροπής. Το τετράθυρο coupe επιτυγχάνει 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 km / h. Στον κύκλο κατανάλωσης NEDC, η βασική έκδοση του Audi A7 55 TFSI καταναλώνει 6,8 λίτρα καυσίμου (34,6 mpg), που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 154 γραμμαρίων/χλμ.. Το 3.0 TFSI συνδυάζεται με ένα S tronic επτά σχέσεων. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Quattro χρησιμοποιεί την αποδοτική υπερ-τεχνολογία που ενεργοποιεί την κίνηση των πίσω τροχών ανάλογα με τις ανάγκες. Πρόσθετοι εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, θα ακολουθήσουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής. Το νέο Audi A7 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, στη Γερμανία. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top