Στο τιμόνι του ανανεωμένου Audi A3

​H επιτυχία συνεχίζεται

Στο τιμόνι του ανανεωμένου Audi A3
Το Audi A3 είναι ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο μοντέλο που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας , Η απόφαση των ιθυνόντων της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να το ανανεώσουν έγινε στον σωστό δρόμο καθώς οι αισθητικές τουλάχιστον αλλαγές δεν ξενίζουν τους λάτρεις της μάρκας που κινούνται σε συγκεκριμένα αναγνωρίσιμα πρότυπα.

Άλλωστε με αυτόν τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του προηγούμενου μοντέλου δεν αισθάνεται αδικημένος. Το ανανεωμένο Audi A3 σε κερδίζει με την πρώτη ματιά καθώς η τεχνολογία γίνεται ορατή άμεσα. Το Audi A3 διαθέτει εξελιγμένα φωτιστικά σώματα Xenon Plus στα οποία υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης των εξαιρετικών high-tech Matrix LED φώτα της Audi.
α3 πισω.jpg
Ακόμη και στο πίσω μέρος η εξέλιξη με λαμπτήρες επίσης στα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα. Η Audi σε αυτόν τον τομέα πρωτοτυπεί γιατί χωρίς να υπάρχει αναγκαστική οδηγία από τον κανονισμό της ΕΕ προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό τέτοια τεχνολογία που αυξάνει σημαντικά τα επίπεδα ασφαλείας σε συνθήκες νυχτερινής οδήγησης .Την ίδια στιγμή οι σχεδιαστές επανασχεδίασαν την μάσκα, τους προφυλακτήρες δίνοντας μια πιο εκσυγχρονισμένη όψη.
Α3 2.jpg
Ταξιδεύοντας στο πλάι διακρίνεις την λεπτή σιλουέτα η οποία προσδιορίζεται από την εντυπωσιακή γραμμή Tornado κατά μή��ος της ακμής των παραθύρων και τη γραμμή Dynamic πάνω από τα μαρσπιέ. Γλυπτές επιφάνειες γεμάτες ένταση, στις οποίες συναντάται το φως με τις σκιές, προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια συμπαγή και μυώδη εμφάνιση.
a3 organa.jpg
Οι αισθητικές αλλαγές συνεχίζονται στο εσωτερικό όπου αξίζει να αναφερθούμε πρώτα στο υψηλής τεχνολογίας ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit διάστασης 12,3 ιντσών με δύο διαθέσιμες επιλογές προβολής. Η πρώτη είναι η classic κατά την οποία τα όργανα είναι τόσο μεγάλα όπως στις παραδοσιακές αναλογικές οθόνες και η infotainment η οποία παρέχει ένα κεντρικό παράθυρο στο προσκήνιο, αφήνοντας χώρο για χαρακτηριστικά, όπως έναν χάρτη πλοήγησης. Φυσικά επεμβάσεις δεν έγιναν στην ποιότητα ποιότητα κατασκευής η οποία ούτως ή άλλως ήταν σε υψηλότατα επίπεδα με αφρώδη πλαστικά και νικελένια φίλερ που προσδίδουν πολυτέλεια.
AUDI A3 ΟΘΟΝΗ ΤΑΜΠΛΟ.jpg
Στο ταμπλό ξεχωρίζει η πτυσσόμενη κεντρική οθόνη ελέγχου του infotainment (MMI)όπου προβάλλονται όλες οι πληροφορίες από τα συστήματα αυτοκινήτου. Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν οι ίδιοι –άνετοι για 5 άτομα τα οποία έχουν στην διάθεση τους στο πορτμπαγκάζ 380 λίτρα.
α3 εσωτερικο καθισματα.jpg
Στην «καρδιά» του Α3 υπάρχει ο 1600άρης TDI diesel που αποδίδει 110 άλογα στις 3200-4000 σ.α.λ. Το προηγμένο αυτό αξιόπιστο μοτέρ συνεργάζεται άψογα με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων προσφέροντας εξαιρετική οικονομία με την κατανάλωση να κρατιέται σε πολύ χαμηλά επίπεδα . Με το «αυγό» κάτω από το δεξί και με την συμπαράσταση του συστήματος start &stop καταφέραμε να πετύχουμε τιμή κάτω από τα 5 λίτρα/110 χλμ. (εκπομπές CO2: 104 γρμ./ χλμ.) Φυσικά όταν τεστάρεις ένα μοντέλο το πιέζεις κιόλας σε σημείο που να κάνεις το στροφόμετρο να «κοκκινίζει». Κίνηση η οποία στην περίπτωση του Audi A3 TDI 1,6 δεν είναι απαραίτητη. Η ροπή των 25,5 κιλών εμφανίζεται σε ρυθμούς ρελαντί και συγκεκριμένα από τις 1.500-3.000 σ.α.λ.
2016-Audi-A3 interior.jpg
Την ίδια στιγμή η κλιμάκωση του κιβωτίου αλλά και ο τρόπος που κουμπώνουν οι σχέσεις σε προσκαλούν να το χρησιμοποιείς αν και όπως είπαμε η ελαστικότητα του μοτέρ μειώνουν την χρήση του. Υπάρχει βέβαια και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη S tronic η οποία σου λύνει κυριολεκτικά τα χέρια. Από την άλλη πλευρά το πρόγραμμα παραμετροποίησης του κινητήρα Audi Drive Select λειτουργεί ανάλογα με τις επιθυμίες σου καλύπτοντας ανάλογα με την επιλογή ,την οικονομία, την άνεση ή τις σπορ διαθέσεις σου.

Η τιμή επιτάχυνσης των 10,5 δευτερόλεπτων από τα 0-100 χλμ./ ώρα είναι ικανοποιητική . Το δυνατό σημείο του Audi A3 είναι η οδική συμπεριφορά. Στον δρόμο εκτιμάς την εξαιρετική ποιότητα κύλισης στα υψηλές ταχύτητες (200+ χιλιόμετρα)αλλά και το αίσθημα ασφαλείας που παρέχει στους επιβάτες τόσο στην Εθνική οδό στις μεγάλες ευθείες ή στις μεγάλες καμπές της.

Το προαιρετικό πακέτο S line με πιο σφιχτές ρυθμίσεις σε ελατήρια και αμορτισέρ , χαμηλώνει τις αναρτήσεις κατά 25 χιλιοστά και σε σχέση με την απλή έκδοση προσφέρει ακόμη καλύτερο «πάτημα» και καλύτερη πρόσφυση στις κλειστές καμπές του δρόμου αυξάνοντας το αίσθημα της απόλαυσης και προτρέποντας μας να πατήσουμε και άλλο το γκάζι. Το σύστημα διεύθυνσης δίνει πλήρεις πληροφορίες και διατηρεί το σωστό βάρος ανεξάρτητα της ταχύτητας που κινείσαι. Δοκιμάσαμε και τα φρένα σε φρεναρίσματα πανικού αλλά και σε κατηφορικές συνεχόμενες διαδρομές όπου η πέδηση υπήρξε προοδευτική και αποτελεσματική.
a3.jpg
Και φθάνουμε στο θέμα της τιμής για ένα από τα κορυφαία μικρομεσαία μοντέλα.
Για την βασική τρίθυρη έκδοση A3 1,6 TDI που έχει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας χρειάζεστε 26400 ευρώ. Ακολουθούν η 1,6 TDI Sport με 27400, η 1,6 TDI Design με κόστος 27600 ευρώ, 1,6 TDI Stronic με 30400 ευρώ ,η 1,6 TDI Sport Stronic με 31400 ευρώ και η 1,6 TDI Design Stronic με 31600 ευρώ. Για τις εκδόσεις 1,6 TDI Sportback οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: η βασική κοστίζει 26900 ευρώ , η Sport 27900 ευρώ, η Design 30100 ευρώ, η Stronic 31300 ευρώ , η Sport Stronic 32300 ευρώ και η Design Stronic 32500 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας




Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top