Κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3, το αγωνιστικό αυτό αυτοκίνητο θα συμμετέχει σε παγκοσμίως αναγνωρισμένους αγώνες.
Για τη δυναμική επιτάχυνση φροντίζει ο εξελιγμένος ατμοσφαιρικός, υψηλόστροφος κινητήρας V8 6.3 λίτρων της AMG που φορούσε η SLS AMG GT3. Η φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, η απόλυτη αξιοπιστία, τα μακρά μεσοδιαστήματα συντηρήσεων, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν ο λόγος που επιλέχθηκε για το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Mercedes-AMG.
Το εξατάχυτο, σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 είναι – όπως και στη βασικ�� έκδοση GT – τοποθετημένο στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο εκδόσεων είναι επίσης τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πόσο κοντά βρίσκεται η αγωνιστική τεχνολογία με την τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής στην AMG.
Ακόμα και ακίνητη, η νέα Mercedes-AMG GT3 εκφράζει την απόλυτη δύναμη. Το ματ χρώμα της σε designο selenite grey magno καλύπτει τις μυώδεις γραμμές της σα δεύτερο δέρμα. Το φαρδύ αμάξωμα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης και η πίσω αεροτομή προσδίδουν μία επιθετική διάθεση στο αυτοκίνητο.
Όλες οι τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο αμάξωμα εξυπηρετούν τη μέγιστη απόδοση και την αεροδυναμική. Όπως ακριβώς στην έκδοση δρόμου, η GT3 αποτελείται από ένα πολύ ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα σταθερό πλαίσιο αλουμινίου, που προσφέρει εξαιρετική προστασία στον οδηγό. Ο οδηγός προστατεύεται επίσης από το ανθεκτικό κέλυφος του καθίσματος από ανθρακόνημα και τον ενσωματωμένο κλωβό από ατσάλι υψηλής αντοχής.
Για την ελάττωση του συνολ��κού βάρους του οχήματος, το κάλυμμα του κινητήρα, οι πόρτες, το μπροστινό φτερό, η μπροστινή και η πίσω ποδιά, τα πλευρικά τοιχώματα, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο διαχύτης, το καπό του χώρου φόρτωσης και η πίσω αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ιδιαίτερα ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα ανθεκτικό ανθρακόνημα.
Η νέα GT3 βασίζεται στη Mercedes-AMG GT, η οποία λανσαρίστηκε πριν λίγες μόλις ημέρες στην αγορά. Μετά από μια εντατική περί��δο δοκιμών, η νέα αγωνιστική AMG θα παραδοθεί στις πρώτες ομάδες που θα την παραγγείλουν στα τέλη του 2015.
Βαγγέλης Γκούμας