Ξεπέρασαν τις 3.500 οι αναφορές για προβλήματα στο site της "καθημερινότητας"

Σε ποια ζητήματα δόθηκαν ήδη λύσεις σύμφωνα με ανακοίνωση του Φλαμπουράρη

Ξεπέρασαν τις 3.500 οι αναφορές για προβλήματα στο site της "καθημερινότητας"

Ξεπέρασαν τις 3.500 οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr,  η οποία σύμφωνα με την κυβέρνηση έχει ως στόχο την αντιμετώπιση των θεμάτων που απασχολούν και πολλές φορές ταλαιπωρούν τους πολίτες.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργού Επικρατείας Αλέκου  Φλαμπουράρη, για τον απολογισμό της λειτουργίας της ιστοσελίδας και τα θέματα για τα οποία υποβάλλουν τις αιτήσεις τους οι πολίτες,  «η ομάδα της καθημερινότητας, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς προσπαθεί για την επίλυσή τους»

Η ανακοίνωση αναφέρεται μεταξύ άλλων σε «συνεννόηση με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, για να υπάρξει πιο αποτελεσματική στελέχωση των υποκαταστημάτων του ασφαλιστικού φορέα, εκεί όπου διαπιστώθηκαν κενά σε υπαλλήλους, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται ταχύτερα».

Αναφέρεται ακόμα ότι η ομάδα της Καθημερινότητας,  σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας βοήθησε στο να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει επένδυση στην Πελοπόννησο, διασφαλίζοντας τις θέσεις εργασίας.

Για το ζήτημα που έθεσαν επίσης οι πολίτες, σχετικά με τις  ελλείψεις σε ειδικά φάρμακα υψηλού κόστους για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες, αναφέρεται ότι  αντιμετωπίστηκε από το υπουργείο Υγείας και συνεχίζεται απρόσκοπτα η χορήγηση αυτών των σκευασμάτων.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top