Η Honda αποκάλυψε την Ευρωπαϊκή έκδοση παραγωγής του νέου CR-V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018. Η νέα γενιά του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV ανεβάζει τον πήχη στην ποιότητα εσωτερικού, την πολιτισμένη λειτουργία και την ευρυχωρία – ενώ για πρώτη φορά, τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με επτά καθίσματα.  Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία Honda θα προσφέρεται σε ένα SUV για την Ευρώπη.

Το νέο CR-V θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα της Honda, Intelligent Multi Mode Drive   (i-MMD), που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.0 L i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και αβίαστη ροπή. Το σύστημα   i-MMD δεν χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο – το αντίθετο μία πιο συμπαγής μονάδα έχει μία μόνο σχέση μετάδοσης για τη δημιουργία άμεσης σύνδεσης μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και πιο ομαλής μεταφοράς της ροπής.

Ένας βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία οικονομία καυσίμου, ενώ η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ή ενός προαιρετικού αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση. Το νέο CR-V έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Ένα νέο πάτωμα δύο θέσεων δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια για τη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ η Hands-Free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση. Ο βενζινοκινητήρας και το υβριδικό σύστημα είναι FWD στάνταρ, αλλά και για τις δύο περιπτώσεις διατίθεται προαιρετικά η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda  – ‘Real Time AWD με Intelligent Control System – που εγγυάται για το CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38mm για όλες τις εκδόσεις, μέχρι 208mm για το AWD μοντέλο βενζίνης.Το πλαίσιο είναι επίσης το πιο προηγμένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για CR-V, και εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα άνεσης και γνήσιες ικανότητες off-road. Οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC TURBO αναμένονται το Φθινόπωρο του 2018 και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: