Κεράσια: Νόστιμα, ωφέλιμα και αντιφλεγμονώδη

Γιατί δεν πρέπει να πετάμε τα κοτσάνια τους;

κεράσια

Είναι από τα φρούτα που αξίζουν τα λεφτά τους, καθώς προσφέρουν πολλά στον οργανισμό μας, είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α, ενώ αποτελούν ένα πραγματικό κοκτέιλ αντιοξειδωτικών.

Oι λόγοι που δεν μπορείς να χάσεις λίπος από την κοιλιά

Το ήξερες ότι, με περίπου 120 γραμμάρια κεράσια καλύπτεται το 20% των καθημερινών σου αναγκών σε βιταμίνη C, την πιο πολύτιμη για το ανοσοποιητικό βιταμίνη; Και το 25% σε βιταμίνη Α, τη βιταμίνη που προστατεύει το δέρμα και τα μάτια; Και οι δύο αυτές βιταμίνες έχουν σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες!

Το κεράσι, αυτό το δροσερό φρούτο του καλοκαιριού, προσφέρει σημαντικά οφέλη στην υγεία μας! 

Πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει τη σημαντική θρεπτική αξία αυτού του φρούτου, η οποία οφείλεται κυρίως στην περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά, αλλά και σε άλλα ωφέλιμα για την υγεία συστατικά.

Γαρύφαλλο: Ιδιότητες, οφέλη κι παρενέργειες

Θωρακίζει το ανοσοποιητικό σου

Τα κεράσια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, αποκτούν σχεδόν φυσικά την ικανότητα να ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα, την άμυνα του οργανισμού απέναντι σε ιώσεις και παθογόνους μικροοργανισμούς.

Έχει αντιοξειδωτικά οφέλη 

Τα κεράσια περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών και όλοι γνωρίζουμε ότι τα τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία μας, κυρίως για την καρδιά μας και το καρδιαγγειακό σύστημα.  

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες / βοηθούν στην πέψη

Σε κρατάει χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού δημιουργεί και διατηρεί το αίσθημα της πέψης γρήγορα και αποτελεσματικά. Όταν τρως κεράσια, γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή και έκκριση πεπτικών ουσιών, οι οποίες είναι ευεργετικές για τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Αποτοξίνωση

Τα κεράσια περιέχουν θρεπτικές ουσίες που έχουν ιδιότητες καθαρισμού και οι επιστήμονες έχουν επιβεβαιώσει ότι βοηθούν το συκώτι και τα νεφρά να απαλλαγούν από την τοξικότητα και τα βοηθά να λειτουργούν καλύτερα.

Επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης

Η μελατονίνη που βρίσκεται στα κεράσια, επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. Δώσε λάμψη και φρεσκάδα στο πρόσωπό σου τρώγοντας κεράσια!

Κοιμάσαι ευκολότερα

Ειδικά τις ζεστές μέρες, που ίσως ταλαιπωρείται ο ύπνος σου, σε σημείο που ξυπνάς εξουθενωμένη, θα κοιμάσαι καλύτερα αν τα προσθέσεις στη διατροφή σου. Χάρη στα θρεπτικά του στοιχεία και της μελατονίνης, χαλαρώνουν τον οργανισμό σου και τον τοποθετούν σε mood ύπνου.

Απώλεια βάρους 

Τα κεράσια είναι πλούσια σε φυτοστερόλες, που αποτελούν φυσικά συστατικά των φυτών και δεν αποδίδουν ενέργεια, άρα δεν συνεισφέρουν στη θερμιδική πρόσληψη του οργανισμού. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι, αν καταναλώνεις τακτικά κεράσια, δεν έχεις περιττά κιλά και μειώνουν τους κινδύνους που σχετίζονται με ασθένειες της καρδιάς. Σε μια σχετική μελέτη, τα άτομα που έτρωγαν περισσότερα κεράσια, παρουσίασαν χαμηλότερο συνολικό βάρος σώματος, μειωμένο κοιλιακό λίπος και μειωμένη χοληστερόλη.

Σε ανακουφίζουν από πόνους

Τα κεράσια βοηθούν στη μείωση του πόνου των μυών και των αρθρώσεων, μετά την άσκηση, συμβάλλοντας στην ταχεία αποκατάσταση των μυών. Μια μελέτη απέδειξε επίσης, ότι, η τακτική κατανάλωση χυμού κερασιών, μειώνει την αϋπνία σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας.

Μην πετάς τα κοτσάνια από τα κεράσια σου 

Περιέρχουν φλαβονοειδή και άλατα καλίου και χρησιμοποιούνται από τους εναλλακτικούς γιατρούς για αποτοξίνωση. Τι μπορείς να κάνεις; Πλύνε καλά τα κοτσάνια των κερασιών (βιολογικών κατά προτίμηση), κτύπησέ τα στο μπλέντερ και ρίξε τα σε κρύο νερό. Υπολόγισε περίπου μισό λίτρο νερό για 15 γρ. κοτσάνια. Άφησέ τα να βράσουν για περίπου 30 λεπτά και πιες αυτό το αφέψημα πρωί και βράδυ, ανάμεσα στα γεύματα. Το νερό αυτό έχει διουρητικές ιδιότητες, ενώ οι ουσίες που περιέχουν καθαρίζουν το αίμα και απομακρύνουν τις τοξίνες από τον οργανισμό. Είναι επίσης ιδανικό εναλλακτικό φάρμακο εάν υποφέρεις συχνά από ουρολοιμώξεις. 

Επιμέλεια: MyLifeTeam

Πηγή:mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top