Κεφαλογιάννη: Ανερχόμενος, δυναμικός τουριστικός προορισμός η Πελοπόννησος

«Πελοπόννησος, ένα νέο brand στη διεθνή τουριστική αγορά»

Κεφαλογιάννη: Ανερχόμενος, δυναμικός τουριστικός προορισμός η Πελοπόννησος

Εκδήλωση για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου στη διεθνή αγορά πραγματοποιείται τα απόγευμα στο Μέγαρο Μουσικής.

Την εκδήλωσ�� χαιρέτισε με ομιλία της η υπουργός Τουρισμού Όλγα Καλογιάννη, που τόνισε μεταξύ άλλων: «Η Πελοπόννησος αποτελεί έναν σημαντικό, ανερχόμενο, δυναμικό προορισμό. Διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα που αποτελούν ολοκληρωμένες εμπειρίες για τον επισκέπτη. Οι εμπειρίες αυτές μπορούν να αναπτυχθούν και να προωθηθούν στην διεθνή τουριστική αγορά, να μεταμορφωθούν σε νέα προϊόντα, και νέες υπηρεσίες. Να αποφέρουν σημαντικά οφέλη ως αμιγείς εισροές από τουριστικές υπηρεσίες. Να στηρίξουν σημαντικά την παραγωγή τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών. Όλοι γνωρίζουμε ότι η Πελοπόννησος διαθέτει μοναδικούς τουριστικούς πόρους. Το φυσικό της περιβάλλον και τα οικοσυστήματα που πρέπει να προστατεύονται και να αναδεικνύονται. Το πολιτιστικό της απόθεμα σε αρχαιολογικούς χώρους, μοναστήρια, μουσεία, ιστορία, κλασικά και ρωμαϊκά μνημεία».

Κυρίαρχο ρόλο στη δημιουργία ταυτότητας του προορισμού Πελοπόννησος θα αποτελέσουν οι «10 εμπειρίες», είπε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πετρος Τατούλης.

Δράσεις με συγκεκριμένα προϊόντα, μέσα από τη σύνθεση των οποίων θα προσεγγιστούν νέες αγορές που θα τροφοδοτούν με τουρίστες την περιφέρεια όλο το χρόνο.

Οι 10 εμπειρίες είναι οι : 1. Γεύσεις με ιστορία, 2. Συναρπαστικές διαδρομές, 3. Ανεκτίμητη κληρονομιά, 4. Γη των μύθων, 5. Φύση και δραστηριότητες, 6. Ευεξία και πολυτέλεια, 7. Μυθικές παραλίες, 8. Βουνά για κάθε εποχή, 9. Οικογενειακό ταξίδι, 10. Ρομαντικός προορισμός.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top