Οι πωλήσεις οχημάτων Opel σημείωσαν αύξηση 54% τους πρώτους επτά μήνες του 2014 στη Ν. Αφρική, αξιοσημείωτο δείγμα ανάκαμψης για τη μάρκα. Η εταιρία σχεδιάζει να αυξήσει το αποτύπωμά της λανσάροντας ανταγωνιστικά και συναρπαστικά νέα προϊόντα σε βασικές κατηγορίες της αγοράς.
Η νέα σειρά Mokka που θα αρχίσει να πωλείται το δεύτερο τρίμηνο του 2015 θα προσφέρει ένα μίγμα συναρπαστικών εκδόσεων ειδικά σχεδιασμένων για τις ποικίλες ανάγκες των Νοτιοαφρικανών αγοραστών μικρών SUV σε ανταγωνιστές τιμές και με υψηλά επίπεδα εξοπλισμού και χαρακτηριστικών ήδη από το βασικό μοντέλο.
Βαγγέλης Γκούμας