Το λανσάρισμα της νέας εποχής της Dacia στη Γαλλική αγορά το 2005 αποτέλεσε την αφετηρία για μία πορεία γεμάτη επιτυχίες και συνεχή αύξηση των πωλήσεων. Η ξεκάθαρη εστίαση στις ανάγκες των πελατών, τα νέα προϊόντα και η αξιοπιστία του GROUPE RENAULT χάρισαν στη Dacia την εκτίμηση του κοινού της Γαλλίας, αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης. Σε λιγότερο από 13 χρόνια η Dacia έφτασε το ορόσημο των 1.000.000 πωλήσεων στη Γαλλική αγορά, ενώ η παρουσίαση του νέου Duster εξασφαλίζει ότι και το 2018 θα αποτελέσει ακόμα μία χρονιά ρεκόρ για τη μάρκα.

Το λανσάρισμα της νέας εποχής της Dacia στη Γαλλική αγορά το 2005 αποτέλεσε την αφετηρία για μία πορεία γεμάτη επιτυχίες και συνεχή αύξηση των πωλήσεων. Η ξεκάθαρη εστίαση στις ανάγκες των πελατών, τα νέα προϊόντα και η αξιοπιστία του GROUPE RENAULT χάρισαν στη Dacia την εκτίμηση του κοινού της Γαλλίας, αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης.

Σε λιγότερο από 13 χρόνια η Dacia έφτασε το ορόσημο των 1.000.000 πωλήσεων στη Γαλλική αγορά, ενώ η παρουσίαση του νέου Duster εξασφαλίζει ότι και το 2018 θα αποτελέσει ακόμα μία χρονιά ρεκόρ για τη μάρκα.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: