Δείτε τα νέα υβριδικά BMW i8 Roadster και i8 Coupe

Έρχονται με τεχνολογία από το μέλλον

Δείτε τα νέα υβριδικά  BMW i8 Roadster και i8 Coupe

Tα νέα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης. Και τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα υιοθετούν εξελιγμένη τεχνολογία BMW eDrive, που επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερο χρόνο λειτουργίας αμιγώς στο ηλεκτρικό πρόγραμμα. Το νέο BMW i8 Roadster αποτελεί μία καινοτόμο έκφραση ελευθερίας: η απόλυτη open-top οδηγική εμπειρία με ένα ασυμβίβαστα σπορ διθέσιο. Σχεδόν αθόρυβη και μηδενικών ρύπων οδήγηση με ταχύτητα έως 120 km/h, πιέζοντας απλά το μπουτόν eDrive. Έντονα συναισθηματική, δυναμική εξωτερική σχεδίαση με μία κομψή, επιμηκυμένη σιλουέτα. Οπτικά χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Μοναδική αρχιτεκτονική LifeDrive και σχεδιαστική γλώσσα BMW i αποτυπώνονται σε μία ακαταμάχητη φιλοσοφία roadster. Ειδικές ενισχύσεις αμαξώματος και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω υιοθετούν τη χαρακτηριστική ελαφριά δομή των μοντέλων BMW i. Το πλαίσιο του παρμπρίζ κατασκευάζεται επίσης από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Η αναπόφευκτη αύξηση βάρους του νέου BMW i8 Roadster σε σχέση με το νέο BMW i8 Coupe περιορίζεται σε περίπου 60 kg.

Υψηλής ποιότητας soft-top με μοναδικό μηχανισμό καλύπτει μία μεγάλη επιφάνεια. Πλήρως ηλεκτρική οροφή ανοίγει και κλείνει αθόρυβα – πιέζοντας ένα μπουτόν – σε 15 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h. Το Soft-top αποθηκεύεται εργονομικά σε κάθετη θέση, δημιουργώντας περίπου 100 λίτρα  πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα καθίσματα.To  λανσάρισμα στην αγορά θα γίνει  από τον Μάιο του 2018.

Νέες μεταλλικές εξωτερικές αποχρώσεις E-Copper και Donington Grey για τα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe. Ο διάκοσμος εσωτερικού Carpo είναι στάνταρ και στα δύο μοντέλα, για το BMW i8 Roadster αποκλειστικά σε Ivory White/Black και για το BMW i8 Coupe σε Ivory White. Νέα προαιρετική ταπετσαρία εσωτερικού σε Accaro Amido/E-Copper. Αποκλειστικά λογότυπα ‘Roadster”/“Coupe’ στις κολόνες C.

Ο στάνταρ εξοπλισμός και για τα δύο μοντέλα περιλαμβάνει το σύστημα Πλοήγησης Professional, BMW Display Key, Driving Assistant με Surround View, και καλώδιο φόρτισης (mode 2). Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με σχεδίαση μενού βασισμένη σε Tiles, με live mode. Προαιρετικές επιλογές: BMW Head‑Up Display με ειδικό περιεχόμενο, αντιθαμβωτικά φώτα BMW Laserlight με BMW Selective Beam, και ακουστική προειδοποίηση πεζών.

 Υπηρεσίες ConnectedDrive διατίθενται στάνταρ. Προσωπικός βοηθός ταξιδιού BMW Connected επιτρέπει εκτενή συνδεσιμότητα μεταξύ του αυτοκινήτου και της ψηφιακής ζωής του χρήστη. Νέες ψηφιακές υπηρεσίες περιλαμβάνουν ευφυή προγραμματισμό διαδρομών (με στάσεις για ανεφοδιασμό σε σταθμό φόρτισης ή σε πρατήριο καυσίμου), ενημέρωση τρέχουσας κατάστασης ταξιδιού και εξατομικευμένες ενδείξεις.

 Εκδόσεις μοντέλου από το λανσάρισμα:

BMW i 8 Roadster : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm. Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm.Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,6 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος: 14,5 kWh/100 km,

κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος: 2,1 l/100 km,

Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος : 46 g/km.

Ηλεκτρική αυτονομία: 53 km.

BMW i 8 Coupe : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm. Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm. Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,4 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος : 14,0 kWh/100 km,

κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος : 1,9 l/100 km,

Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος : 42 g/km.

Ηλεκτρική αυτονομία: 55 k.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top