Το νέο Seat Ibiza παρουσιάστηκε στην Ελλάδα . Είναι έτοιμο να φέρει ταραχή στους ανταγωνιστές του καθώς διαθέτει εξαιρετική σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής , κινητήρες που «φυσάνε» και τιμές που προκαλούν.

Ξεκινώντας από την σχεδίαση μπορεί πλέον να περηφανεύεται ότι οι μυώδεις γραμμές του , τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led συνθέτουν ένα σύνολο που κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν στο πέρασμα του. Το νέο Ibiza “πατάει ” πλέον στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα  MQB A0 που είναι χτισμένο και το νέο  Polo. Πέρα από το μειωμένο βάρος και τη βελτιωμένη άνεση, υπάρχει και 30% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία. Ενώ είναι αισθητά πιο φαρδύ (κατά 87 mm) και έχει κατά σχεδόν 10 cm μακρύτερο μεταξόνιο.

 Έτσι οι χώροι των επιβατών είναι αυξημένοι ειδκά για τους πίσω  με τον χώρο των αποσκευών να έχει αυξηθεί στα 355 λίτρα που είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας.. Τα ευχάριστα νέα συνεχίζονται με τους κινητήρες  με την βασική έκδοση να κινεί ο 10 MPi με τα 75 άλογα. Ακολουθεί τρικύλινδρος 1.0 TSI (με 95 και 115 PS) ενώ διατίθεται ο νέος 1.5 TSI απόδοσης 150 PS. Ο 1.6 TDI θα προσφέρεται σε εκδόσεις με 80, 95 και 115 ίππους. Για πρώτη φορά θα έχουμε Ibza  με φυσικό αέριο με 1.0 TSI 90 ίππων

Οι κινητήρες μέχρι τα  95 άλογα  θα συνδυάζονται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ οι πιο ισχυροί με σύνολο 6 σχέσεων  ενώ θα διατίθεται  και το 7τάχυτο DSG. Ο εξοπλισμός ειδδικά για τηνχώρα μας θα είναι πλούσιος χάρη στις προσπάθειες της Ελληνικής αντιπροσωπείας με οθόνη 8 ιντσών  με πλήρη συνδεσιμότητα συστήματα και ανλάλογα με την έκδοση θα προσφέρονται όλα τα νέα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Την ίδια στιγμή οι τιμές θα φέρουν πραγματική ταραχή  στην κατηγορία . Ξεκινούν  από τα   11.700 ευρώ στη βασική πεντάθυρη έκδοση 1.0 Reference με τους 75 ίππους και φθάνει έως τα 15.750 ευρώ στην κορυφαία 1.5 TSI Evo FR των 150 ίππων. Έκδοση Cupra προς  το παρόν δεν διατίθεται.  

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: