H Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει ήδη διανύσει το πρώτο έτος από τα συνολικά τέσσερα χρόνια της χορηγικής συμφωνίας με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στον κόσμο και με την ευκαιρία αυτή, ο Roel de Vries, από την θέση του Corporate Vice President, Head of Marketing & Brand Strategy της Nissan, δήλωσε ότι η μάρκα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι στιγμής, η συνεργασία αυτή. "Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής”, είπε. "Έχουμε μετρήσει τον αντίκτυπο που έχει η συγκεκριμένη χορηγία και τα αποτελέσματα στην Ευρώπη είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικά.”
Η συνεργασία με το UEFA Champions League, στηρίζεται στο “Innovation that Excites” που πρεσβεύει η Nissan και στόχος της μάρκας είναι να διεισδύσει πρωταρχικά στη συνείδηση των Ευρωπαίων καταναλωτών και για τα επόμενα τρία χρόνια, στα νοικοκυριά όλου του κόσμου.
Βαγγέλης Γκούμας
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.