Δείτε σε ποια σημεία ανανεώθηκε το Nissan 370Z

Με 382 άλογα και εμφάνιση που εξιτάρει τις αισθήσεις

Δείτε σε ποια σημεία ανανεώθηκε το Nissan 370Z

Η Nissan ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στο success story των σπορ μοντέλων της, με την άφιξη του αναβαθμισμένου 370Z MY18. Το 370Z MY18 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που το χαρακτηρίζουν ως ένα από τα πιο επιθυμητά σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων. Η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα V6 3,7 λίτρων με 328 PS, που μεταφέρεται στους  πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου ή ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ένας νέος συμπλέκτης υψηλής απόδοσης είναι στάνταρ στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο του 370Z MY18, προϊόν συνεργασίας της Nissan  με την κορυφαία φίρμα EXEDY. 

Ο νέος συμπλέκτης βελτιστοποιεί την απόδοση του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και άνεση στις αλλαγές. Η βέλτιστη κατανομή βάρους και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα οδήγησης και δυναμικό χειρισμό στους ενθουσιώδεις οδηγούς. Το 370Z παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με Syncro Rev Control, το πρώτο σύστημα στον κόσμο που αυξάνει στιγμιαία το γκάζι στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας απόλυτα ομαλές αλλαγές . Οι βελτιώσεις  φέρνουν  ένα νέο σύγχρονο φινίρισμα στο κλασικό σχεδιασμό του coupe.

Οι  αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν λαβές μαύρου χρώματος στις  πόρτες, καθώς και ένα μαύρου χρώματος διακοσμητικό στον πίσω προφυλακτήρα.  Οι σκουρόχρωμοι προβολείς εμπρός, όπως και τα αντίστοιχα πίσω φώτα που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμα μόνο στην έκδοση NISMO, είναι πλέον στάνταρ στο αναβαθμισμένο μοντέλο.Το νέο μοντέλο διατίθεται με  ξεχωριστού σχεδιασμού  ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, καθώς και με  ένα εντυπωσιακό, νέο,   κόκκινο μεταλλικό χρώμα.

Παράλληλα, το σύστημα ψυχαγωγίας NissanConnect Premium, με οθόνη αφής επτά ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, συσκευή αναπαραγωγής DVD και κάμερα οπίσθιας προβολής, διατίθεται προαιρετικά στο αναβαθμισμένο μοντέλο.Οι εκδόσεις roadster 370Z και 370Z NISMO συνεχίζουν να διατίθενται από τη Nissan, χωρίς τις αναβαθμίσεις  του MY18.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top