Το μήνυμα της Εβελίνας Παπούλια για τον κορωνοϊό:Είναι ο αόρατος εχθρός μας

Τα λόγια της ηθοποιού στους followers της

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Το δικό της μήνυμα για την προστασία από τον κορωνοϊό και την τήρηση των μέτρων από όλους, έδωσε η Εβελίνα Παπούλια, με ένα post που κοινοποίησε στο Instagram.

Εβελίνα Παπούλια: Ποζάρει με μπικίνι μαζί με την κόρη της

Η ηθοποιός τονίζει ότι πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για να έχουμε έναν υπέροχο χειμώνα, και να προστατεύσουμε τους συνανθρώπους μας από τον αόρατο εχθρό.

«Ένα υπέροχο καλοκαίρι ! Εύχομαι με σύνεση να έχουμε και έναν υπέροχο χειμώνα... προσοχή και αγάπη στους συνανθρώπους μας! Ο COVID-19 υπάρχει γύρω μας... μην το ξεχνάμε... είναι ο αόρατος εχθρός μας δυστυχώς... Να μου προσέχετε φιλαράκια μου 💋💚 #love #bliss #bountiful #truthismyessence #satnam #namaste», αναφέρει χαρακτηριστικά στο μήνυμα της η Εβελίνα Παπούλια.

 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top