«Τα ραντάρ δεν λείπουν από τις εθνικές οδούς τώρα, λείπουν αρκετά χρόνια. Εδώ υπάρχει πράγματι πρόβλημα και μπορώ να σας το προσδιορίσω. Το 2010,  όταν επίκειτο η ιδιωτικοποίηση των εθνικών οδών τα ραντάρ, αντί να μπουν, όπως είχε προγραμματιστεί, στις εθνικές οδούς μπήκαν σε επαρχιακούς δρόμους» δήλωσε στον Real Fm ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας.     

Σύμφωνα με τον ίδιο, «υπάρχει πράγματι πρόβλημα γιατί υπάρχουν οι κάμερες επιτήρησης των εθνικών οδών, αλλά τα ραντάρ ελέγχου ταχύτητας είναι μόνο τα φορητά ραντάρ που έχει η τροχαία στους διάφορους ελέγχους».

Ο κ. Τόσκας δήλωσε επίσης: «Αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια. Και εξετάζουμε τι μπορεί να γίνει για το θέμα των σταθερών ραντάρ. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν ραντάρ, υπάρχουν τα φορητά ραντάρ. Μακάρι να υπήρχαν τα σταθερά σε κάθε γέφυρα, όπως υπάρχουν στο εξωτερικό και να γίνεται συστηματικός έλεγχος».

ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΜΕΝΟΥ

Επίκαιρη ερώτηση για την παντελή έλλειψη ειδικών ραντάρ ταχύτητας στις εθνικές οδούς κατέθεσε στην Βουλή ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Δημήτρης Καμμένος.

Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα, αλλά και δημοσιεύματα που υποστηρίζουν ότι το σύνολο του εθνικού οδικού δικτύου διαθέτει μόλις 4 ραντάρ, ο κ. Καμμένος ρωτά τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, πόσες κάμερες έχει το οδικό δίκτυο και πόσες από αυτές είναι λειτουργικές.

Επίσης, ρωτά αν αληθεύουν οι πληροφορίες από το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ ότι το εμπλεκόμενο αυτοκίνητο στο πρόσφατο δυστύχημα ανέπτυξε ταχύτητες έως και 250 χιλιόμετρα την ώρα και εάν θα αποδοθούν ευθύνες σε όσους διαχειρίζονταν εκείνη την ημέρα τις σχετικές κάμερες, αλλά δεν φρόντισαν να ενημερώσουν την τροχαία.

 

Tags: