Απίστευτο κι όμως αληθινό: Εισπρακτική εταιρία τηλεφώνησε και ενημέρωσε την εμβρόντητη δανειολήπτρια ότι χρωστάει από την προηγούμενη δόση το αστρονομικό ποσό των... πέντε λεπτών!.
Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος, σύμφωνα με το ηχητικό απόσπασμα το οποίο μπορείτε να δείτε στο video
- Δανειολήπτρια: Για μια μέρα καθυστέρηση με παίρνετε τηλέφωνο; Είναι φοβερό. Δεν με ρωτάτε αν είμαι άρρωστη, αν είμαι στο κρεββάτι, οτιδήποτε. Έτσι είναι. Αυτό είναι bulling.
- Εκπρόσωπος εισπρακτικής: Ακούστε με, θα σας εξηγήσω τι ακριβώς έγινε με τη συγκεκριμένη κλήση λοιπόν. Έχει μείνει ένα πάρα πολύ μικρό υπόλοιπο...
-Δανειολήπτρια: Πόσο πάρα πολύ μικρό;
-Εκπρόσωπος εισπρακτικής: Πέντε λεπτά από τη δόση του Δεκεμβρίου.
ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΠΟΣΑ
Παράνομο; Όχι. Παράλογο; Σίγουρα ναι. Η υπάλληλος της εισπρακτικής οχυρώνεται πίσω από το δικαίωμα που της παρέχει ο νόμος, για να κάνει «κουρέλια» τα νεύρα της δανειολήπτριας, την οποία ενημερώνει για την οφειλή των... 5 λεπτών!
- Δανειολήπτρια: Για 5 λεπτά! Είναι για γέλια δηλαδή και παίρνετε τηλέφωνο..
- Εκπρόσωπος εισπρακτικής: Κοιτάξτε, το καταλαβαίνω, έχετε δίκιο...
- Δανειολήπτρια: Είναι γελοίο δηλαδή... Τυχαίνει και είμαι δημοσιογράφος και αξίζει να το κάνω θέμα αυτό... Πραγματικά αξίζει να το κάνω θέμα...
"ΑΠΛΩΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ"
Η υπάλληλος της εισπρακτικής, εμφανώς μουδιασμένη όταν ακούει πως μιλάει με δημοσιογράφο, που την ενημερώνει ότι ηχογραφεί τη συνομιλία, επιχειρεί να χαμηλώσει τους τόνους: Το καταλαβαίνω απόλυτα. Έχει μείνει αυτό το υπόλοιπο, το οποίο το καθιστά σαν ληξιπρόθεσμο. Παρ' όλα αυτά, ενημερωτικά και μόνο κι όπως γνωρίζετε κι εσείς, χθες εκδόθηκε η δόση του Γενάρη. Αυτό και μόνο, ενημερωτικά....
Τι θα συνέβαινε άραγε, αν στην άκρη της γραμμής ήταν κάποιος άλλος ανυποψίαστος δανειολήπτης; To Star απευθύνθηκε στην τράπεζα και την εισπρακτική, οι οποίες έκαναν λόγο για «μεμονωμένο περιστατικό». Ελπίζουμε να είναι έτσι...