Η σκληρή μάχη των πυροσβεστών στα φλεγόμενα αμπάρια του Ελ. Βενιζέλος

Πολύ δύσκολη επιχείρηση η κατάσβεση φωτιάς σε πλοίο

Η κατάσβεση φωτιάς σε πλοίο θεωρείται για τους πυροσβέστες η δυσκολότερη επιχείρηση. Ειδικοί εξηγούν στον Γιάννη Σωτηρόπουλο ποιές είναι οι δυσκολίες της μάχης στα φλεγόμενα αμπάρια.   

Οι πυροσβέστες που βλέπετε μόλις έχουν βγει από τα φλεγόμενα αμπάρια του "Ελευθέριος Βενιζέλος". Η τριήμερη μάχη με τις φλόγες τους έχει εξουθενώσει.  

Tοξικότητα καπνών, στενότητα χώρων και εύφλεκτα υλικά. Αυτό είναι το τρίπτυχο των δυσκολιών που έχουν να αντιμετωπίσουν οι πυροσβέστες όταν εισέρχονται για κατάσβεση σε υπόγειους χώρους πλοίων, όπως το φλεγόμενο γκαράζ του πλοίου Ελευθέριος Βενιοζέλος.

«Προσεγγίσαμε από τα πλάγια, ανοίξαμε τρύπες και έτσι κατεβάσαμε τις θερμοκρασίες», λέει ο Περιφερειάρχης Αττικής Πυροσβεστικής, Αχιλλέας Τζουβάρας. 

«Δεν υπάρχει εισροή αέρα και ειδικά σε υπόγειους χώρους οι θερμοκρασίες πάνω από 500 βαθμούς Κελσίου. Τα πλοία στα πλαϊνά, εσωτερικά από τις λαμαρίνες, έχουν πολυορεθάνη, ως μονωτικό υλικό. Η πυρκαγιά εισέρχεται στις μονώσεις, "κατατρώει" το μονωτικό υλικό και μπορεί να ξεσπάσει σε άλλο σημείο», εξηγεί ο  Πρώην υπαρχηγός Πυροσβεστικής. Ανδριανός Γκουρμπάτσης. 

Πώς μπορεί, όμως, να ξεκίνησε η κόλαση φωτιάς στο πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος; 

«Πρώτη πιθανή αιτία βραχυκύκλωμα στα ηλεκτρικά του φορηγού, δεύτερη πιθανή αιτία από τα ψυκτικά μηχανήματα των φορτηγών και τρίτη πιθανότητα από την τριβή των μετάλλων και τη μεταφορά εύφλεκτων υλικών», λέει ο Πρόεδρος Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Ελλάδας, Άκης Δερμάτης. 

Ασυνόδευτα ταξιδεύουν τα φορτία στα πλοία. Χωρίς οδηγούς, χωρίς τράκτορες, μόνο καρότσες.

 

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ. 


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top