H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές

Η θετική ανταπόκριση της αγοράς για τα μοντέλα που είναι value For money

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές

Tην ώρα που οι περισσότεροι αντιπρόσωποι στράφηκαν στην Κινέζικη αγορά για να φέρουν μοντέλα, κυρίως ηλεκτρικά, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Νικ. Ι θεοχαράκης Α.Ε. κύριος Τάκης Θεοχαράκης κινήθηκε προς την Κορεάτικη αγορά φέρνοντας την KGM Mοbility με μια σειρά μοντέλων που διακρίνονται όχι μόνο για τον ιδαίτερα πλούσιο εξοπλισμό αλλά και για τις ελκυστικές τιμές.

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές  

Μιλάμε για έναν τεράστιο ισχυρά οικονομικά όμιλο εταιρειών της KG Group η οποία ειδικέυεται και στα μεταλλέυματα ήταν μια μεγάλη κίνηση η οποία έγινε υπό άκρα μυστικότητα για τους γνωστούς  λόγους με τις πρώτες εντυπώσεις από τα μοντέλα που δοκιμάσαμε μέχρι στιγμής να είνβαι ιδιαίτερα θετικές.Για όσους δεν γνωρίζουν λοιπόν  η KGM Mobility έχει εξαγοράσει την γνωστή στην χώρα μας SsangYong με αποτέλεσμα να συνεχίσει την παραγωγή και πώληση γνωστών μοντέλων όπως είναι το Tivoli ,το Korando το Torres, το Musso Grand .

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές  
Ξεκινήσαμε με το Tivoli  με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 T-GDI ο οποίος αποδίδει 163 ίππους / 5.000 σ.α.λ.  και 260 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ.- 4.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται άψογα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Asin.1.5 163 PS AT. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο το οποίο δάθέτει εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό 'άνεσης και ασφάλειας .Για την έκδοση Tivoli χρειάζεστε 22990 ευρώ, με τις τιμές όμως  να ξεκινούν από 19900 ευρώ. Για ένα μοντέλο που διαθέτει αυτόματο κιβώτιο, δυνατό κινητήρα, πλούσιο εξοπλισμό και πενταετή εγγύηση 

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές  
Ακολούθησε η δοκιμή του Korando 163 PS 4WD στην τέταρτη γενιά του ένα μοντέλο το οποίο  έχει εξελιχθεί και έχει αποκτήσει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ακολουθώντας τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας. Στην «καρδιά» του συνατήσαμε τον δοκιμασμένο της KGM «πασπαρτού» τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους, με την ροπή των 280 Nm να είναι διαθέσιμη από μόλις 1.500 σ.α.λ. έως και τις 4.000 σ.α.λ. Μ εαρωγό την τετρακίνηση συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης Sport και Winter και έχοντας την δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού, ξεπεράσαμε με σχετική ευκολία δύσκολες καταστάσεις όπως είναι αμμώδεις επιφάνειες ή ακόμη και λασπώδεις. με τις τιμές να ξεκινούν από τις 29990 ευρώ και με 5 χρόνια εγγύηση καταλαβαίνουμε ότι «πονοκεφαλάζει τους ανταωνιστές οι οποίοι σε αυτές τις τιμές προσφέρουν δικίνητες εκδόσεις .

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές  
Το KGM Torres  είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο το οποίο κάνει τα βλέμματα να στρέφονται με θαυμασμό στο πέρασμα του και αυτό λόγω της προχωρημένης σχεδίασης η οποία θυμίζει τουλάχιστον μπροστά κάποιο μοντέλο της Jeep. Θα το δοκιμ;aσουμε τις επόμενες ημέρες στην έκδοση Torres 1,5T 163 PS  με τον υπερτροφοδφοτούμενο 1.500άρης, 4κύλινδρο άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας που συναντάμε και στο Tivoli με απόδοση 163 ίππουςστις   5.000-5.500 σ.α.λ. και των 280 Nm ροπής σε μια μκλίμακα στροφών 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με μακριά κλιμάκωση.  Με πλουσιότατο εξοπλισμό  άνεσης και ασφάλειας το δικίνητο μοντέλο προσφέρεται σε τιμές από 30.980 ευρώ , τιμή που δεν βρίσεκις εύκολα στον ανταγωνισμό ακόμη και ότα πας σε μικρότερη κατηγορία.

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές  
To KGM Torres Hybrid (HEV) διαθέτει το υβριδικό σύστημα Dual Tech Hybrid System της KGM, ένα υβριδικό σύστημα παράλληλης σειράς διπλού κινητήρα επόμενης γενιάς, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την BYD. Το Dual Tech Hybrid System είναι ένα πλήρως υβριδικό σύστημα που μεγιστοποιεί την απόδοση και τα πλεονεκτήματα τόσο των ηλεκτρικών, όσο και των κινητήρων εσωτερικής καύσης, βελτιώνοντας σημαντικά την πραγματική οικονομία καυσίμου.Το Torres Hybrid είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), ένα αποκλειστικό υβριδικό κιβώτιο διπλού κινητήρα που αναπτύχθηκε από την KGM. 

H κίνηση-ματ του Θεοχαράκη με την KGM - Οι πρώτες δοκιμές
Μια ακόμα διάσταση έρχεται να προσθέσει στη γκάμα της KGM είναι το νέο Musso Grand. Ένα ένα εντυπωσιακό pick-up τπο οποίο έχει μήκος 5,4 μ. και μεταξόνιο 3,210 μ. «Φοράει» κινητήρα diesel 2,2 λίτρων  με απόδοση 202 ίππους προδιαγραφών Euro 6d-Step και διαθέτει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς κατ’ επιλογή  Η τιμή εκκίνησης είναι τα 38.490 ευρώ.

Με βάση τα δεδομένα όσον αφορά τα υπάρχοντα μοντέλα, τις νέες εκδοσεις αλλά και τα νέα μοντέλα που έρχονται σε συνδυασμό με  την εγγύηση που προσφέρει η αντιρποσωπεία Νικ.Ι  Θεοχαράκη ,κάτι  που έχει αποδειχθεί δεκαετίες ολόκληρες  με την Nissan  η θέση της KGM στην  ελληνική  αγορά προβλέπται να ανέβει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top