Το νέο MG 3 είναι το πρώτο μοντέλο της MG στο οποίο τοποθετείται η τεχνολογία Hybrid+ που αποτελείται από ένα μη plug-in υβριδικό σύστημα. Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία– κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.
Το εξ ολοκλήρου νέο MG 3 διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων (75 kW) και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (100 kW), καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Αυτό όχι μόνο παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία αλλά παρέχει επίσης την ευελιξία λειτουργίας σε διάφορα περιβάλλοντα οδήγησης.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG 3 το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B Segment, με χρόνο για το 0-100 km/h, μόνο 8,δευτερόλεπτα. Η επιτάχυνση σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων,από 80-120 χλμ./ώρα, είναι εξίσου εντυπωσιακή, καθώς ολοκληρώνεται μόλις σε 5,δευτερόλεπτα. Παράγοντας συνδυαστικά ισχύ 195 ίππων (143 kW), το MG 3 Hybrid+ επιδεικνύει κορυφαία επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης βενζίνης, απαιτώντας μόλις 4,4 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 100 g/km.
Αυτό ενισχύεται από μια μπαταρία 1,83 kWh, που επιτρέπει μια εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια – αυξάνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα.Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport.
Το νέο MG 3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με τους παρακάτω τρόπους, καθένας εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:
EV – Λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.
Σε σειρά – Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση – Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.
Κίνηση και φόρτιση – Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Παράλληλη – Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, το οποίο επιτρέπει τόσο αποτελεσματική, όσο και απολαυστική οδηγική εμπειρία. Το σημαντικότερο είναι ότι το MG 3 προσφέρει επιτάχυνση με άμεση απόκριση, ενώ παρέχει επίσης ομαλή και ιδιαίτερα ραφιναρισμένη αλλαγή ταχυτήτων.Για να αποκτήσετε το ολοκαίνουργιο MG 3 Hybrid+ χρειάζεστε από 19500 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.