Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Έτοιμο να διαπρέψει

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Ο Όμιλος Συγγελίδη  έκανε μια έξυπνη κίνηση φέρνοντας στην Ελλάδα μια μάρκα που φέρει το θρυλικό όνομα MG. Με μια σειρά μοντέλων που ξεχωρίζουν για τον πλουσιότατο εξοπλισμό αλλά και την ελκυστική τιμή τους, κατάφερε γρήγορα να κατακτήσει ένα σημαντικότατο μερίδιο της αγοράς.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Το βασικό μοντέλο που ακούει στην κωδική ονομασία MG ZS και είναι αυτό που καλύπτει και με το παραπάνω τις ανάγκες μια οικογένειας που θέλει ένα αυτοκίνητο με χώρους ,ποιότητα κατασεκυής, αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό σε μοναδική τιμή. Υπό την ομπρέλλα της  SAIC MOTOR της μεγάλης κινεζικής αυτοκινητοβιομηχνίας που διαπρέπει στις πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in υβριδκών αυτοκινήτων, προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία που δεν μένει μόνο στα χαρτιά.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Πάμε να δοκιμάσουμε το ηλεκτρικό MG ZS EV που δείχνει έτοιμο να κατακτήσει  σημαντικό μερίδιο στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.Το MG ZS EV είναι ένα SUV με σχεδίαση η οποία μπορεί να μην είναι φουτουριστική  ,δεν παύει όμως να είναι όμορφη και εντελώς αποδεκτή για τα σημερινά δεδομένα. Σε σχέση με τις θεριμκές εκδόσεις οι διαφορές εντοπίζονται άμεσα στην κλειστή κυψελωτή μάσκα αλλά και στους ανασχεδιασμένους και σαφώς πιο αεροδυναμκούς προφυλακτήρες.

Οι χώροι επιβατών του ηλεκτρικού MG ZS EV

Οι διαστάσεις μήκος 4.323 x πλάτος 1.809 x ύψος 1.625 χλστ. παραμένουν οι ίδιες με την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα και το μόνο που αλλάζει είναι η μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 2,8 εκατοστά,μεταβάλλοντας βέβαια και την τελευταία διάσταση που είναι το ύψος

Το μεταξόνιο είναι στα 2.581 χιλιοστά. Να σημειώσουμε ότι διαφορετικό σχεδιασμό έχουν και οι ζάντες με τα κλειστά πλαστικά καπάκια τα οποία συνεισφέρουν με την σειρά τους στον μικρότερο συντελεστή αεροδυναμικής και κατά συνέπεια στην μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Το εσωτερικό του ηλεκτρικού MG ZS EV
Περνώντας στο εσωτερικό με την πρώτη ματιά εντοπίζεις την υψηλή ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε ακριβά γερμανικά μοντέλα. Το ταμπλό είναι κατασκευασσμένο από μαλακά πλαστικά τα οοία έχουν άριστη συναρμογή ενώ η κεντρική κονσόλα έχει ντυθεί με συνθετικό δέρμα.

Ο φωτιζόμενος ηλεκτρικός επιλογέας του ηλεκτρικού MG ZS EV

Στην κονσόλα έχει τοποθετηθεί ο φωτιζόμενος ηλεκτρικός επιλογέας για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αλλά και τρείς ακόμη διακόπτες. Ο ένας είναι για να επιλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης, ο δεύτερος για να μπείς πιο γρήγορα στο ηλεκτρικό μενού και ο τρίτος για να ρυθμίζεις τα στάδια της αναγγενητικής πέδησης.

Το εσωτερικό του ηλεκτρικού MG ZS EV

Με διάτρητο δέρμα και μάλιστα με κόκκινες ραφές έχει ντυθεί και τπο πολυλειτουργικό flat-bottom τιμόνι .Η πολυτέλεια κάνει την εμφάμνιση της και με τα ημιδερμάτινα καθίσματα με τα μπροστινά να είναι θερμαινόμενα. Την ίδια στιγμή πόρτες αλλά και τα  χαμηλά μέρη του εσωτερικού είναι κατασκευασμένα με σκληρά πλαστικά, επιλογή πάντως που συναντάμε και σε μοντέλα της ίδιας ή και ακριβότερης κατηγορίας.

Ο πίνακας οργάνων του ηλεκτρικού MG ZS EV   
Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της με τις δύο οθόνες , Η μία 7 ιντσών είναι ο πίνανας οργάνων με τις πολλές παραμετροποιήσεις και η δεύτερη των 10 ιντσών η οποία βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό,

Η κεντρική οθόνη του ηλεκτρικού MG ZS EV

Στην κεντρική οθόνη γίνεται η προβολή των υπολοίπων ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου και φυσικά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Μάλιστα εδώ τα γραφικά σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση είναι καλύτερα όπως καλύτερο είναι και το λογισμικό.  

Η κεντρτική οθόνη του ηλεκτρικού MG ZS EV

Μιλάμε για το iSMART Lite είναι το ίδιο που υπάρχει και στο ηλεκτρικό MG4 4άρι. Tα γραφικά του είναι εντυπωσιακά με καθαρή ενώ η σύνδεςση με Android Auto και Apple CarPlayκαι είναι μόνο ενσύρματη.

Η κάμερα οπισθοπορείας του ηλεκτρικού MG ZS EV

Υπάρχει όμως εφαρμογή για το κινητό σας τηλέφωνο μέσω της οποίας μπορείτε να το κάνετε ψηφιακό κλειδί να έχετε απομακρυσμένο έλεγχο αλλά και  να προγραμματίσετε διαδρομή. 

Τα συστήματα ασφαλείας  του ηλεκτρικού MG ZS EV
Το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV προστατεύει οδηγό και επιβάτες με την ομπρέλλα ασφαλείας με την κωδική ονομασία MG Pilot . Περιλαμβάνει εκτός από την κάμερα οπισθοπορείας και 13 συστήματα υποβοήθησης οδηγού 

Ο χώρος αποσκευών του ηλεκτρικού MG ZS EV
Εντυπωσιακοί είναι και οι χώροι επιβατών οι οποίοι είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 448 λίτρα.Αν αναδιπλώσετε πλήρως τα πίσω καθίσματα η τιμή ανεβαίνει στα 1166 λίτρα. Την ίδια στιγμή στο εσωτρικό υπάρχουν πολλές θήκες για τα μικροαντικείμενα σας. 

Ο κινητήρας του ηλεκτρικού MG ZS EV
Η έκδοση της δοκιμής μας έχει τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων με την μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 72,6 kWh με την ροπή των 280 Nm να εμφανίζεται από τό... μηδέν. Η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου μονής σχέσης.

Τα προγράμματα οδήγησης του ηλεκτρικού MG ZS EV

Στην διάθεση μας είχμε τρία προγράμματα οδήγησης Το Eco ,Normal και Sport. τα οποία αλλάζουν την αίσθηση στην απόκριση του πεντάλ αλλά και στην αίσθηση του συστήματος

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και στο πρόγραμμα Sport  οι ρυθμοί ανεβαίνουν γρήγορα με άμεση απόκριση. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 175 χλμ./ώρα. Ολα μάλιστα γίνονται αθόρυβα,

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Γεγονός που χαλαρώνει οδηγό καιι επιβάτες στην κίνηση εντός και εκτός πόλης. Όπως είπαμε στην κονσόλα υπάρχει ένας διακόπτης αναγγενητικής πέδησης  με την ονομασία KERS ο οποίος ουσιαστικά αντικαθιστά το σύστημα e-pedal.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

O διακόπτης έχει τρείς ρυθμίσεις με την πρώτη να προσφέρει ελεύθερο ρολάρισμα και την τρίτη σκάλα να προσφέρει τη μεγαλύτερη επιβράδυση χωρίς όμως να υπάρχει πλήρης ακινητοποίηση. εεκί πρέπει να χρησιμοποιήσεις το φρένο.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV
Όσον αφορά την αυτονομία σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP αγγίζει τα 440 χιλιόμετρα. Εδώ υπήρξε και μια ευχάριστη έκπληξη καθώς η θεωρητική αυτονομία είναι και πραγματική στην επιλογή οδήγησης Eco, με την μέση κατανάλωση ρεύματος στα 16 έως 18 kWh/100 χλμ.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Τώρα μέσα στην πόλη η αυτονομία αγγίζει ακόμη και τα 500 χλιόμετρα στην ίδια επιλογή Eco ειδκά όταν υπάρχει μεγάλη κίνηση όπου λειτουργεί ασυνέχεια το σύστημα αναγγενητικής πέδησης.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV
Στον δρόμο το MG ZS EV είναι σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο προσφέροντας υψηλή ποιότητα κύλισης. Το επιπλέον βάρος των 400 κιλών λόγω των μπαταριών του ηλεκτρικού συστήματος ανάγκασε τους μηχανικούς της MG να κάνουν πιο σφιχτή την ρύθμιση των αναρτήσεων,

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Η συγκεκριμένη επιλογή  μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις κλειστές καμπές του δρόμου. Αυτό μας έκανε ναα ανεβάσουμε ρυθμούς ταχύτητας ,εντοπίζοντας στην πολύυ καλή δουμ,ειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του 

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Το τιμόνι παρά την ηλεκτρική ρύθμιση προσφέρει καλή πληροφόρηση και βαραίνει ευχάριστα στην επιλογή προγράμματος οδήγησης Sport . Κινηθήκαμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Με προσοχή βέβαια, καθώς όπως προαναφέραμε η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μειωμένη σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση .Στον χωματόδρομο μάλιστα είδαμε ότι η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν λειτούργησε αρνητικά στην άνεση των επιβατών. Τα φρένα έχουν την γνωστή αίσθηση λόγω αναγεννητικής πέδησης.  

Ο χρόνος φόρτισης του ηλεκτρικού MG ZS EV
Όταν  η μπαταρία άδειασε και ήρθε η ώρα της φόρτισης, είδαμε ότι η έκδοση της δοκιμής μας  Long Range έχει τη δυνατότητα να φορτιστεί σε  wallbox 7,4 kW μέσα σε 11 ώρες από το 0-100%. Οι ώρες γίνονται 8 όταν χρησιμοποιήσεις  wallbox 11 kW. Ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC 50 kW είναι μόλις μια ώρα ενώ σε φορτιστή 90 kW για να φτάσεις το eπίπεδο 80% χρειάζεσαι μόλιστα 40 λεπτά.

Ο χρόνος φόρτισης του ηλεκτρικού MG ZS EV

Με πλήρη φορτισμένη την μπαταρία το MG ZS EV δεν κάνει μόνο ταξίδια αλλά έχει και την δυνατότητα μέσω V2L (Vehicle-to-Load) να τροφοδοτήσει με ρεύμα το σπίτι σας και συγκεκριμένα σε ηλεκτρικές συσκευές μέχρι 2500 Watt. 

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV
Το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη. Εκτός από την έςκδοση της δοκιμής μας, υπάρχει και μια πιο δυνατή ηλεκτρική με 177 ίππους αλλά με μικρότερη μπαταρία 51 KWh. H έκδοση της δοκιμής μας προσφέρει μεγάλη πραγματική αυτονομία,, έχει πλουσιότατο εξοπλσιμό άνεσης και ασφάλειας.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό MG ZS EV

Επιπλεον διαθέτει άνετους χώρους για μια οικογένεια και μπορείτε να το αποκτήσετε στην τιμή πρόσκληση των 40650 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση. Αναλυτικά οι τιμές MG ZWS EV  51 kWh EXCLUSIVE - 35.950 ευρώ (27.950 με επιδότηση) και MG ZS EV 72 kWh EXCLUSIVE - 40.650 ευρώ.(32.650 με επιδότηση).

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top