Mercedes-Benz: Τα social media της είναι αφιερωμένα στο θέμα της ασφάλειας

Το όραμα για κυκλοφορία χωρίς τραυματισμούς και θανάτους.

Mercedes-Benz  social media ασφάλεια

Η Mercedes-Benz θέτει στο επίκεντρο το θέμα της ασφάλειας των οχημάτων στις ενέργειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει για μία εβδομάδα.   Οι λογαριασμοί της στο LinkedIn, το Instagram, το Facebook και το Twitter θα δημοσιεύσουν πλήθος από posts με το hashtag #allforsafety #AllForsafety. Επιπλέον, τόσο ο λογαριασμός του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου Ola Källenius όσο και οι λογαριασμοί των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου από την Έρευνα και την Ανάπτυξη, το Marketing και τις Πωλήσεις θα είναι επίσης αφιερωμένοι σε αυτό το θέμα το επόμενο διάστημα. 

Το φάσμα του περιεχομένου των δημοσιεύσεων κυμαίνεται από διαδραστικά κουίζ έως τη γνωριμία με εξειδικευμένα στελέχη από τους τομείς της ασφάλειας και από κινούμενα σχέδια έως βίντεο. Οι λειτουργίες των καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας της Mercedes-Benz θα παρουσιαστούν με ψυχαγωγικό και παράλληλα ενημερωτικό τρόπο.   Μετά από την εβδομάδα ευαισθητοποίησης, οι λογαριασμοί της Mercedes-Benz θα συνεχίσουν να ανεβάζουν posts που αφορούν στην ασφάλεια των οχημάτων έως τα τέλη του χρόνου. 

Πριν από 25 χρόνια, το «τεστ του ταράνδου» στη Σουηδία οδήγησε στην άμεση τοποθέτηση του Προγράμματος Ηλεκτρονικής Ευστάθειας ESP, στον βασικό εξοπλισμό της compact κατηγορίας οχημάτων, ενώ πριν από 20 χρόνια, το PRE-SAFE συνέδεσε στοιχεία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για πρώτη φορά ώστε να παρέχει προληπτική προστασία από ατυχήματα. Σήμερα, ο στόχος είναι ξεκάθαρος: κανένα τροχαίο ατύχημα έως το 2050 και μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων και σοβαρών τραυματισμών κατά το ήμισυ έως το 2030 σε σύγκριση με το 2020 – σύμφωνα με τους στόχους «Vision Zero». Το «Vision Zero» είναι ένα όραμα για κυκλοφορία χωρίς τραυματισμούς και θανάτους.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top