Ford Bronco:Τι διαθέτει το μοντέλο που έρχεται στην Ευρώπη

Οι δυνατότητες εκτός δρόμου

Ford Bronco συστήματα εκτός δρόμου

Η ικανότητα του Bronco να πηγαίνει οπουδήποτε απορρέει από το Terrain Management System μέσω του οποίου οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το κατάλληλο για τις συνθήκες προφίλ οδήγησης. Εκτός από τα προφίλ Normal, Eco, Sport και Slippery, που αφορούν την οδήγηση εντός δρόμου, τα ειδικά για off-road περιηγήσεις drive modes περιλαμβάνουν τα Mud/Ruts, Sand, καθώς και το εμπνευσμένο από τους αγώνες προφίλ οδήγησης Baja. Κάθε προφίλ επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, τα σημεία αλλαγής των σχέσεων του κιβωτίου και την αίσθηση του τιμονιού, σε συνάρτηση με τις εκάστοτε συνθήκες.

Παρά το γεγονός ότι το Bronco είναι κατασκευασμένο για τις πιο σκληρές συνθήκες, δεν συμβιβάζεται σε θέματα άνεσης ή ευκολίας. Μια TFT οθόνη 8 ιντσών στον πίνακα οργάνων συνδυάζεται με μία κεντρική οθόνη αφής LCD 12 ιντσών που διαθέτει την τελευταία γενιά του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4, 3 το οποίο επωφελείται από τις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού Ford Power-Up για βελτιωμένη λειτουργικότητα με την πάροδο του χρόνου.Το Bronco προσφέρει επίσης ειδικά σημεία για τη στερέωση στο πάνω μέρος του πίνακα οργάνων μιας βάσης, επιτρέποντας στους πελάτες να συνδέουν συσκευές, όπως κάμερες ή κινητά τηλέφωνα, μέσω συνδέσεων τροφοδοσίας των 12-volt ή θυρών USB.

Τα Apple CarPlay και Android Auto  προσφέρονται στάνταρ μαζί με ένα ηχοσύστημα B&O Premium Sound System  με 10 ηχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer, που ενσωματώνεται  με την διαθέσιμη εφαρμογή FordPass.  Ακόμα και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, το Bronco σας προσέχει: ένα στάνταρ σύστημα κάμερας 360 μοιρών παρέχει μία εικόνα των τροχών επιτρέποντας στον οδηγό να δει τη θέση τους από την άνεση του καθίσματός του, αυξάνοντας έτσι την ορατότητα κατά τη διάρκεια οδηγικών προκλήσεων, όπως η αναρρίχηση σε βραχώδεις επιφάνειες.

Το Bronco διατίθεται με δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων που επιτρέπει την εναλλαγή εν κινήσει ή ενός ηλεκτρομηχανικού κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων με αυτόματη λειτουργία που δίνει τη δυνατότητα για απρόσκοπτη αλλαγή μεταξύ κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς. Το πίσω μπλοκέ διαφορικό προσφέρεται στάνταρ, ενώ ένα προαιρετικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός άξονα, καθώς και ένα σύστημα αποσύνδεσης της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, εξασφαλίζουν μέγιστη άρθρωση στην ανάρτηση σε απαιτητικές συνθήκες.

Το Bronco προσφέρει επίσης το Trail Toolbox, μία σουίτα προηγμένων off-road τεχνολογιών που υποστηρίζουν τους οδηγούς επιτρέποντάς τους να εξερευνούν τις ικανότητες του οχήματος με αυτοπεποίθηση. Το Trail Control™ 1 λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το cruise control: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μία ταχύτητα έως 31 km/h, με το όχημα να διαχειρίζεται αυτόματα την επιτάχυνση και το φρενάρισμα προκειμένου να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα ενώ ο οδηγός επικεντρώνεται στο τιμόνι όταν διασχίζει δύσκολα εδάφη. 

Το Trail Turn Assist  χρησιμοποιεί ένα σύστημα torque vectoring με βάση τα φρένα για μείωση της ακτίνας στροφής μέχρι 40% σε συνθήκες εκτός δρόμου οδήγησης σε περιορισμένους χώρους. Από την άλλη, το Trail One-Pedal Drive  επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να φρενάρει χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού, διευκολύνοντας τον έλεγχο της ταχύτητας κίνησης του οχήματος κατά την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες. Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν το AdvanceTrac με Roll Stability Control και το Trailer Sway Control για περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση κατά τη διαδικασία της ρυμούλκησης.

Πίσω από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Bronco είναι δομημένο πάνω σε ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο με επτά εγκάρσια στοιχεία, παρέχοντας μία ισχυρή βάση που επιτρέπει, για ακόμα πιο υψηλές off-road ικανότητες, την υιοθέτηση μιας ανάρτησης με μεγάλες διαδρομές.

Πιο αναλυτικά, το Bronco υιοθετεί μια ανάρτηση που φέρει την ονομασία High-Performance Off-Road Stability Suspension (HOSS), η οποία αποτελείται από ανεξάρτητα ψαλίδα εμπρός σε συνδυασμό με μεγάλης διαδρομής coil-over ελατήρια, επιλογή που μειώνει στην πράξη το μη αναρτώμενο βάρος έως και 20% συγκριτικά με τις εκδόσεις με άκαμπτο άξονα, ενώ προσφέρει ανώτερη ποιότητα κύλισης και αδιάλειπτη επαφή των τροχών με την επιφάνεια του εδάφους. Πίσω, ένας συμπαγής άξονας πέντε συνδέσμων με ελατήρια μεγάλης διαδρομής και μεταβλητό συντελεστή σκληρότητας προσφέρεται στάνταρ, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ανθεκτικά στη σκληρή χρήση αμορτισέρ. Οι διαθέσιμες ζάντες ελαφρού κράματος έχουν διάμετρο 17 και 18 ίντσες και συνδυάζονται με ελαστικά παντός εδάφους για άνεση στην άσφαλτο και υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου.

 

Οι πελάτες που αναζητούν το υψηλότερο επίπεδο off-road επιδόσεων μπορούν να εξασφαλίσουν την προστασία των κρίσιμων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου με μία προαιρετική προστατευτική ποδιά που παρέχει πλήρη θωράκιση για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κιβώτιο μεταφοράς και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Οι διαθέσιμες πλαϊνές ράγες είναι αρκετά ισχυρές για να υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος σε ακραίες συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου, οι εκτεθειμένοι γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός και πίσω είναι στάνταρ, ενώ μία ράβδος οροφής από ατσάλι βορίου υψηλής αντοχής διατίθεται με ενσωματωμένους αερόσακους τύπου κουρτίνας, καθώς και πλευρικούς και εμπρόσθιους αερόσακους για πλήρη αυτοπεποίθηση.

.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top