Ford Ranger Raptor: Τι κάνει αυτός ο διακόπτης

Συστήματα που το κάνουν... τάνκ   

Ford Ranger Raptor τετρακίνηση δυνατότητες

Αποτελώντας συνώνυμο της περιπέτειας, των απόλυτων επιδόσεων σε άσφαλτο και χώμα, αλλά και της υπέρβασης κάθε εμποδίου που θα βρεθεί στο δρόμο του, το νέο Ranger Raptor αξιοποιεί στο ακέραιο την παράδοση του προκατόχου του ενσωματώνοντας στη νεότερη γενιά του μια πλειάδα τεχνολογιών και λύσεων τόσο στο σύστημα μετάδοσης όσο και στα drive modes που σε συνδυασμό αυξάνουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές του – που όμοιες δεν συναντά κανείς σήμερα σε κανένα pick-up μοντέλο της γηραιάς ηπείρου.


Το προηγμένο, νέο σύστημα τετρακίνησης του Ranger Raptor περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω. Υππάρχουν 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport, Slippery, Rock crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja τα οποία προσαρμόζουν μια σειρά σημαντικών παραμέτρων του οχήματος για βέλτιστη απόδοση σε κάθε οδηγικό σενάριο και τερέν.


Το νέο Ranger Raptor περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Trail Control, που μοιάζει με το cruise control αλλά είναι σχεδιασμένο για χρήση σε συνθήκες off-road. Ο οδηγός απλά επιλέγει μία καθορισμένη ταχύτητα κάτω από 32 km/h με το όχημα να διαχειρίζεται την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ ο ίδιος συγκεντρώνεται στο τιμόνι διασχίζοντας δύσκολα εδάφη

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top