Το νέο SEAT Leon έχει και κεντρικό αερόσακο

Πήρε πέντε αστέρια στη νέα και αυστηρότερη δοκιμή ασφαλείας Euro NCAP

Seat LEON Euro NCAP ασφάλεια

Το ολοκαίνουργιο SEAT Leon έλαβε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον οργανισμό δοκιμών Euro NCAP και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά, ειδικά καθώς οι μέθοδοι δοκιμών του Euro NCAP έχουν γίνει ακόμη πιο απαιτητικές το 2020.Μια βασική αλλαγή για τις διαδικασίες δοκιμών Euro ΝCAP 2020 είναι η εισαγωγή του κινούμενου φραγμού στη δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικής σύγκρουσης με κινούμενο αυτοκίνητο. Η δοκιμή βοηθά τον οργανισμό να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά επίσης αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν στην ασφάλεια τα εμπρός άκρα του αυτοκινήτου.

Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή στη διαδικασία δοκιμών. Οι πλευρικές συγκρούσεις έχουν επίσης αλλάξει ώστε να περιλαμβάνουν προσαρμογές στην ταχύτητα και τη μάζα της δοκιμής, αυξάνοντας τη σοβαρότητα της σύγκρουσης. Και για πρώτη φορά το Euro NCAP αξιολογεί την προστασία από κρούσεις από απόσταση, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και την πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ του με τον συνοδηγό.

Το Euro NCAP δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην τελευταία γενιά συστημάτων πρόληψης σφαλμάτων και βοήθειας οδηγού και εφάρμοσε νέα σενάρια για την αξιολόγηση της τεχνολογίας AEB, συμπεριλαμβανομένης και της στροφής σε διασταύρωση. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα για την αξιολόγηση των συστημάτων παρακολούθησης της κατάστασης του προγράμματος οδήγησης, που έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν την κόπωση και την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ως μέρος της αξιολόγησης της υποβοήθησης ασφάλειας.

Μια σειρά από τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας που βασίζονται σε ένα μείγμα δεδομένων αισθητήρων, επιτρέπει στο ολοκαίνουργιο SEAT Leon να βλέπει τον δρόμο μπροστά όπως ποτέ πριν και, το σημαντικότερο, να προσαρμόζεται στα μεταβαλλόμενα σενάρια οδήγησης.Ο νέος στάνταρντ μπροστινός-κεντρικός αερόσακος εμποδίζει την πιθανή επαφή κεφαλής μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, για παράδειγμα.Συστήματα όπως το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, το Side και το Exit Assist, το Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Light Assist και Pre-Crash Assist, λειτουργούν ταυτόχρονα για να δημιουργήσουν μια προστατευτική «φούσκα» γύρω από το όχημα και τους επιβάτες.

Προσθέστε σε αυτά την ενσωμάτωση επτά αερόσακων, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τυποποιημένου μπροστινού κεντρικού αερόσακου, Front Assist με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, Emergency Steering Assist και Junction Assist, Lane Assist και Emergency e-Call. Εκτός από την ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, το Front Assist περιλαμβάνει επίσης Emergency Steering Assist και Junction Assist.


Κατά τη διάρκεια μιας παρέμβασης του Front Assist, μετά την αρχική ενεργοποίηση του συστήματος για την αποφυγή ενός αντικειμένου, το Emergency Steering Assist κάνει στοχευμένες παρεμβάσεις διεύθυνσης και φρεναρίσματος για να βρει μια βελτιστοποιημένη τροχιά αποφυγής.Τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης όσο και οι plug-in υβριδικές παραλλαγές του νέου SEAT Leon δοκιμάστηκαν από το Euro NCAP, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς: Ενήλικοι επιβάτες 92%, Παιδιά 88%, Ευπαθείς χρήστες δρόμου 71% και Συστήματα υποβοήθησης Ασφάλειας 80%.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top