Συναυλία αλληλεγγύης από την Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών-Θα παρουσιαστεί το Ορατόριο ΠΡΟΣΕΥΧΗ της Πηγής Λυκούδη

Στις 9 Δεκεμβρίου στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών -Ερμηνεύουν η Alexandra Gravas μεσόφωνος και ο Σπύρος Κλείσσας βαρύτονος.

Το Ορατόριο ΠΡΟΣΕΥΧΗ της Λυκούδη στο κολέγιο Αθηνών

Η Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολητών στο πλαίσιο ενίσχυσης των δράσεων κοινωνικής αλληλεγγύης για τα μέλη της, οργανώνει το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017 στις 20:30, συναυλία στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών. (Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό).

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.

Θα παρουσιαστεί το Ορατόριο ΠΡΟΣΕΥΧΗ της Πηγής Λυκούδη.

Πηγή Λυκούδη

Συμπράττει η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ με την συνθέτρια στο πιάνο.

Ερμηνεύουν η Alexandra Gravas μεσόφωνος και ο Σπύρος Κλείσσας βαρύτονος. Συμμετέχει ο βυζαντινός χορός ΤΡΟΠΟΣ

Μουσική διεύθυνση: Χρύσανθος Αληφάσης.

Το ορατόριο ΠΡΟΣΕΥΧΗ είναι γραμμένο από την συνθέτρια Πηγή Λυκούδη μία από τις ελάχιστες γυναικείες αν όχι η μοναδική στο Ελληνικό χώρο της σύνθεσης συμφωνικών έργων.

Alexandra Gravas

Το έργο παρουσιάζει μία πρωτοτυπία, μία μοναδικότητα, που την χαρακτηρίζει αφενός η συνύφανση των στοιχείων της Ανατολικής Μονωδίας – του Βυζαντινού μέλους, και της Δυτικής κλίμακας λυρικής σύνθεσης, και αφετέρου το λιμπρέτο του που είναι βασισμένο στην ορθόδοξη υμνολογία των Θεομητορικών και το σύνολο των Δεσποτικών εορτών. Εμπεριέχει δηλαδή τη μέθεξη του ελληνικού με το ευρωπαϊκό και του μονοφωνικού με το συμφωνικό.

Διατηρεί την Αλεξανδρινή Κοινή γλώσσα, από την οποία δημιουργήθηκε η λόγια μορφή τής εκκλησιαστικής γλώσσας της λατρείας τής Ορθόδοξης Εκκλησίας και τής Υμνολογίας των μεγάλων Βυζαντινών ορθόδοξων υμνογράφων.

Πηγή Λυκούδη

Τα κείμενα αυτά χαρακτηρίζονται από μία ζωντανή διαχρονικότητα και έχουν μεταφραστεί σε όλες σχεδόν τις γλώσσες του κόσμου. Χαρακτηρίζονται δηλαδή από μία παγκοσμιότητα.

Με δεδομένη την θέση της Παναγίας στην Ελληνική συνείδηση στη χωρία των εγκωμίων έχουν ενσωματωθεί δύο ζωντανοί στην παράδοσή μας λαϊκοί θρήνοι από την Μικρά Ασία και την Κύπρο που μιλούν για τον πόνο της της Μάνας κάτω από τον σταυρό.

Σπύρος Κλείσσας

"Το ορατόριο γράφτηκε αυθόρμητα, σαν ανάγκη έκφρασης του θρησκευτικού συναισθήματος με την καθαρότητα της ματιάς μιας μουσικής προσέγγισης ανάμεσα στην Ανατολή και τη Δύση, ανάμεσα στην Δοξολογία και στον Θρήνο, στην Σταύρωση και την Ανάσταση, ως στάση ζωής και ατραπός για να αντιμετωπίσουμε όσα συμβαίνουν και αποδιώχνουν τον άνθρωπο από την αληθινή του φύση. Γράφτηκε για να εκφράσει την αντίδραση μου στα γεγονότα της τρέχουσας περιόδου που η παγκόσμια καθημερινότητα χαρακτηρίζεται από την ελαχιστοποίηση, τον μηδενισμό της ανθρώπινης οντότητας, σαν μία προσπάθεια αναπτέρωσης της ελπίδας που απορρέει από την επικοινωνία με τον Πλάστη. Στο έργο αυτό πρόθεση μου είναι να εκφραστεί η μέθεξη του ελληνικού με το ευρωπαϊκό στοιχείο και του μονοφωνικού με το πολυφωνικό. Συνθέτοντας ανάμεσα  στην λιτότητα και την μεγαλοσύνη των στοιχείων, της Ανατολικής Μονωδίας – του Βυζαντινού μέλους, και τον δυναμισμό, μιας εσωτερικής λυρικότητας της Δυτικής Πολυφωνίας, διατήρησα στο λιμπρέτο την Αλεξανδρινή Κοινή γλώσσα, από την οποία δημιουργήθηκε η λόγια μορφή τής εκκλησιαστικής γλώσσας της λατρείας τής Ορθόδοξης Εκκλησίας και τής Υμνολογίας των μεγάλων Βυζαντινών ορθόδοξων υμνογράφων. Αισθανόμενη την σφραγίδα της ύψιστης ποίησης που αποπνέουν τα κείμενα αυτά βάσισα το λιμπρέτο στην ορθόδοξη υμνολογία των Θεομητορικών και το σύνολο των Δεσποτικών εορτών. Τα κείμενα είναι διαχρονικά και έχουν μεταφραστεί σε όλες σχεδόν τις γλώσσες του κόσμου. Αβίαστα χαρακτηρίζονται από μία οικουμενικότητα. Με δεδομένη την θέση της Παναγίας μας στην Ελληνική συνείδηση στη χωρία των εγκωμίων έχουν ενσωματωθεί δύο ζωντανοί στην παράδοσή μας λαϊκοί θρήνοι από την Μικρά Ασία και την Κύπρο που μιλούν για τον πόνο της  Μάνας κάτω από τον σταυρό. Στιγμή  καθοριστική μέσα μου για την δημιουργία αυτού του έργου Με όλη την συναίσθηση του πνευματικού όγκου αυτής της συνθετικής δουλειάς  καταθέτω  τούτο το έργο ευχόμενη να βρει αποδέκτες" σημειώνει η κυρία Πηγή Λυκούδη.

Πληροφορίες

Που: Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών. ((Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό)

Πότε: Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017 στις 20:30

Είσοδος 20,00 €

Προπώληση εισιτηρίων: Βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ – Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών και στους αριθμούς τηλεφώνων 210 64 64 270 & 210 64 33 750

Λίγα λόγια για την Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών

Η Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη από 10 χρόνια με ευρεία ενημερωτική και όχι μόνο δράση στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Αποτελεί τον ενωτικό φορέα των εκπατρισμένων από την Πόλη τους Ελλήνων της Πόλης.

Κύριος σκοπός της Οι.Ομ.Κω. είναι η αναζωγόνωση του Ελληνισμού της Πόλης.

Η Οι.Ομ.Κω. τα τελευταία 4 χρόνια υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης που συνίσταται στην υποστήριξη 300 αναξιοπαθούντων Κωνσταντινουπολιτών που έχουν πληγεί από την μακρχρόνια οικονομική και κοινωνική κρίση στην χώρα μας. Η αλληλεγγύη αφορά την παροχή διατακτικών για αγορά τροφίμων από σούπερ μάρκετ σε 100 οικογένειες, παροχή ιατρικής μέριμνας και φαρμάκων σε ανασφάλιστους αλλά και την παροχή στέγης σε 65 άστεγους στα Ιδρύματα: Κοσμέτειο - Οίκος τους Κωνσταντινουπολίτη (Λ. Ηρακλείου 476 – Ηράκλειο - Αττικής) και Νέος Οίκος του Πολίτη (Θεοτοκοπούλου 5- Ν. Φιλαδέλφεια).

Πρόεδρός της είναι ο κ. Νικόλας Ουζούνογλου καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Στο πλαίσιο αυτό οργανώνεται η συναυλία στήριξης του προγράμματος. Έχει προγραμματιστεί να γίνει στην Αθήνα στις 9 Δεκεμβρίου, την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018, την επομένη της μνήμης της αλώσεως της Πόλης, στο Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης, και στο Ορθόδοξο Κέντρο Του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ Γενεύης σε ημερομηνία που δεν έχει ακόμη ορισθεί.

Alexandra Gravas

Η Ελληνίδα μεσόφωνος, Αλεξάνδρα Γκράβας, έχει εμφανισθεί σε Γερμανία, Mεγάλη Βρετανία, Βέλγιο, Αυστρία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Μαλαισία, Η.Π.Α., Καναδά, Ουγγαρία, Ιαπωνία, Ισραήλ, Βραζιλία, Χιλή, Μεξικό, Κινα Λίβανο και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σε μεγάλα θέατρα και κορυφαίες παραστάσεις. Η διακριτική χροιά της φωνής της έχει εντυπωσιάσει βαθειά το κοινό, μουσικολόγους και μουσικοκριτικούς, οι οποίοι έχουν εκφραστεί με ενθουσιασμό για τις ερμηνείες της. Με την Ελλάδα πάντα στήν καρδιά της, στίς συναυλίες της ανα τον κόσμο, αφιερώνει πάντα ένα κομμάτι των προγραμμάτων της στην Ελληνική μουσική δημιουργία. Εμφανίσθηκε επίσης πλάι στον μεγάλο συνθέτη Μίκη Θεωδοράκη, σε συμφωνικές συναυλίες του, στήν Γερμανία καί την Αγγλία. Αποκορύφωμα τις συνεργασίας τους είναι η ηχογράφιση του συμφωνικού τραγουδιού RAVEN σε ποίηση Γεώργoυ Σεφέρη που κυκλοφορεί και σε CD. Τον Απρίλη του 2012 θριάμβευσε με το Tournee της στην ΗΠΑ και την Ευρώπη με τίτλο „C.P. CAVAFY“ in Music. Το 2013/2014 ταξίδεψε την Λατινική Αμερική και την Ευρώπη με το πρόγραμμα της "Greece in Poetry and Music".Εντυπωσίασε το κοινό της όπως τον πρωθυπουργό του Βελγίου στο Royal Theatre de Namur και τον Placido Domingo στο Palais des BOZAR. 2015/ 2016 ταξίδεψε με το καινούριο της πρόγραμμα „Greek Inspiration“ στην Κίνα, Μεξικό, το Λίβανο, USA και στα Αραβικά Εμιράτα. Ο Louis de Bernieres ( Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλλι) γράφει στο Πρόλογο του Προγράμματος “Coasts of Spirits”, Alte Oper Frankfurt : „ Η Αλεξάνδρα γνωρίζει πως πρόκειται για επικοινωνία, και θέτει ως στόχο της το να επικοινωνεί μαζί με όλους εμάς, περιφρονώντας τα εμπόδια λόγω γλώσσας και κουλτούρας που ο κόσμος σκληρά σκόρπισε στο δρόμο μας ... Έχω την αίσθηση πως η μουσική δεν έρχεται από αυτήν αλλά διαμέσου της, από κάποια άλλη διάσταση. Είναι μια από αυτούς που «επιλέχθηκαν» για να δώσουν στο κόσμο ένα νέο μήνυμα.

ΠΗΓΗ ΛΥΚΟΥΔΗ

Η  σχέση της Πηγής Λυκούδη με τους Έλληνες ποιητές χαρακτηρίζει το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας της. Με τα δικά της συνθετικά χαρακτηριστικά, την δική της συνθετική ταυτότητα, που συνυπάρχει με τη σύγχρονη ματιά, έχει ήδη παρουσιάσει τρία συμφωνικά έργα της με τους τίτλους «Χαρά σ’  εσέ χώρα λευκή», «Η Δίψα στο Μυστρά» και «Χορεύοντας με τον Ταΰγετο».  Τα έργα αυτά γεννήθηκαν από την μελοποίηση ποιημάτων του Κωστή Παλαμά  (Ο ύμνος της Αθηνάς), του Γιάννη Ρίτσου( Η δίψα στον Μυστρά) και του Νικηφόρου Βρεττάκου (κύκλος τραγουδιών) αντίστοιχα. Στις ενότητες και τους κύκλους των τραγουδιών της εκτός των προαναφερθέντων ακούγονται μελοποιημένοι στίχοι των Γιώργου Σουρή, Γεώργιου Δροσίνη, Κώστα Κρυστάλλη, Τίμου Μωραϊτίνη, Ζαχαρία Παπαντωνίου, Λάμπρου Πορφύρα, Μυρτιώτισσας, Ναπολέοντος Λαπαθιώτη, , Αχιλλέα Παράσχου, Γεώργιου Στρατήγη, Γιώργου Σαραντάρη και Κώστα Καρυωτάκη. Ακούγονται επίσης τραγούδια της σε στίχους των σύγχρονων ποιητών – στιχουργών Λευτέρη Παπαδόπουλου, Μιχάλη Μπουρμούλη, και Μιχάλη Γκανά. Με τη μελοποίησή ποιημάτων η συνθέτρια υπογραμμίζει την πεποίθησή της πως ο ποιητικός λόγος μπορεί, είναι ανάγκη, να υπάρξει και σε ευρύτερους χώρους προβολής της πνευματικής δημιουργίας, να αναδειχτεί ακόμα περισσότερο και να δηλώσει την ιδιαίτερή οντότητα του αφήνοντας την ησυχία των βιβλίων. Έχει επίσης συνθέσει την μουσική σε σημαντικές θεατρικές παραστάσεις. Στις δύο πρόσφατες δισκογραφικές δουλειές της που αναφέρονται στα ηχογραφήματα «Εν ονόματι του Χρόνου» και «Τα πάθη της Αγάπης» σε στίχους του Φίλιππου Γράψα και Θανάση Σάλτα αντίστοιχα, προστέθηκε το ηχογράφημα με τίτλο «Ο πόνος όλου του κόσμου» που παρουσιάστηκε στον ΙΑΝΟ στις 23 Οκτωβρίου 2017 Η Νένα Βενετσάνου και ο Γρηγόρης Βαλτινός «σφράγισαν» την πρώτη επίσημη καταγραφή  αυτού του ιδιαίτερου έργου με τις ερμηνείες τους. «Η απόφασή της Πηγής Λυκούδη να ασχοληθεί ταυτοχρόνως με την ποίηση του Ρωμανιώτη Γιωσέφ Ελιγιά, που κανένας ομότεχνός της δεν είχε ασχοληθεί πριν με το λόγο του, και του γερμανόφωνου Ρουμανοεβραίου Πάουλ Τσέλαν είναι απόλυτα δικαιολογημένη αφού την ποίησή τους χαρακτηρίζει η αντίθεση σε κάθε μορφή βίας, αλλά και η μυρουδιά του θανάτου. Συνάμα ενδημεί στον ποιητικό λόγο και των δυο η μουσική»  γράφει γι’ αυτή ο Γιώργος Μονεμβασίτης. Η Πηγή Λυκούδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Τον Ιούνιο του 2006 που ολοκλήρωσε τον κύκλο των ανώτερων θεωρητικών μαθημάτων με την απόκτηση διπλώματος σύνθεσης με άριστα παμψηφεί και Β' Βραβείο. Την περίοδο  1999 – 2000 παρακολούθησε MASTERCLASS πιάνου και σύνθεσης στο Salzburg της Αυστρίας. Έχει πάρει μέρος σε παγκόσμιους διαγωνισμούς πιάνου στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολύ καλές διακρίσεις. Είναι εξειδικευμένη σε θέματα παιδοψυχολογίας και μαθησιακών προβλημάτων στην μουσική. Ασκεί διδακτική δραστηριότητα από το 1989. Την συνθετική δουλειά της έχει παρουσιάσει στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα συμφωνικά έργα της έχουν ερμηνεύσει οι: Μανώλης Μητσιάς, Νένα Βενετσάνου, Δημήτρης Μπάσης, Ρίτα Αντωνοπούλου, Σπύρος Κλείσσας, Ελένη Πέτα και τώρα η Alexandra Gravas. Ενότητες και κύκλους τραγουδιών της έχουν ερμηνεύσει αξιόλογοι  και διακεκριμένοι τραγουδιστές της νέας γενιάς. Έχει ακόμη συνεργαστεί με τους, Γιάννη Φέρτη, Γρηγόρη Βαλτινό, Ελένη Ερήμου και την Ρούλα Πατεράκη.

ΣΠΥΡΟΣ ΚΛΕΙΣΣΑΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Αποφοίτησε από το Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης το 1994 και εν συνεχεία ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Ε. Μ. Π.. Άρχισε να σχολείται με τη μουσική από τα οκτώ του χρόνια σπουδάζοντας βιολί στο Εθνικό Ωδείο και στη συνέχεια στο Ωδείο Αθηνών υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Δ. Σέμση. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα Ανώτερα Θεωρητικά  με τα διπλώματα Αντίστιξης και Φούγκας ως μαθητής του καθηγητή Ι. Αυγερινού στο Ωδείο «Μουσικός Σύνδεσμος Αθηνών» και στη Μονωδία με τη Μ. Μηλολιδάκη, στο Ωδείο «Νικόλαος Μάντζαρος». Από το 1995 συμμετείχε σε επαγγελματικές χορωδίες και ηχογραφήσεις, ενώ το 1999 συνεργάστηκε για πρώτη φορά με το Μίμη Πλέσσα σε χορωδιακές ηχογραφήσεις. Το καλοκαίρι του 2000 τραγούδησε στην τιμητική συναυλία που διοργανώθηκε από το Δήμο Αθηναίων στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για τα 50 χρόνια προσφοράς του Μίμη Πλέσσα στη μουσική, και έκτοτε αποτελεί σταθερό συνεργάτη του,  έχοντας συμμετάσχει σε συναυλίες του συνθέτη στο Ηρώδειο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στο Θέατρο Tchaikovsky της Μόσχας, στο Πατίχειο Θέατρο Κύπρου, στην Alte Oper στη Φρανκφούρτη και σε συναυλιακούς χώρους σε όλη την Ελλάδα. Το 2012 συμμετείχε στην παρουσίαση των έργων «Ο δρόμος» και «Μίλα μου για τη λευτεριά» του Μίμη Πλέσσα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Οι συναυλίες στο Μεγάρο Μουσικής Αθηνών το 2000 και στο Ηρωδείο το 2004 κυκλοφόρησαν από τις εταιρείες Nitro Music και MINOS – EMI αντίστοιχα.   Tην περίοδο 2003-2004 συνεργάστηκε με το Στέφανο Κορκολή ως ερμηνευτής σε συναυλίες του, ενώ ως sοlist του βιολιού συμμετείχε στην ηχογράφηση του άλμπουμ του «Ανεμόπτερο» και την ίδια περίοδο στο ορχηστρικό άλμπουμ του Μίμη Πλέσσα «Η ψυχή του Πιάνου». Έχει επίσης συνεργαστεί με τον Γιάννη Σπανό και τον Γιώργο Χατζηνάσιο σε συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Συμμετείχε στις πρώτες εκτελέσεις δύο έργων του μαέστρο και συνθέτη Ελευθέριου Καλκάνη, το 2012 στο έργο «Παύλος Εθνών Άγγελος» σε ποίηση Ηλία Λιαμή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το 2016 στο ορατόριο «Λειτουργικό για μια πατρίδα», σε ποίηση Ιάσονα Λειδινού, στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συνεδρίου Φιλοσοφίας, στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού. Το 2014 ξεκίνησε τη συνεργασία του με το συνθέτη Χάρη Βρόντο και συμμετείχε στην παρουσίαση της όπερας τσέπης «Η παγίδα» σε λιμπρέτο του συνθέτη, στην όπερα δωματίου «Η μεταμόρφωση», έργου βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Φράντς Κάφκα σε παραστάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο foyer της Λυρικής σκηνής και του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και του έργου «Ρέκβιεμ Αχμάτοβα», πάνω σε ποίηση της Anna Akhmatova, στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, το 2017. Από το 2011 ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη συνθέτιδα Πηγή Λυκούδη παρουσιάζοντας τα συμφωνικά έργα της, «Χαρά σ’ εσέ» σε ποίηση Κ. Παλαμά και το ορατόριο «Δίψα στο Μυστρά» σε ποίηση Γ. Ρίτσου. Συμμετείχε στο αφιέρωμα του Δεύτερου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας στη συνθέτιδα, καθώς και στην δισκογραφική της δουλειά με τίτλο «Εν ονόματι του χρόνου» σε στίχους Φ. Γράψα. Κατά τη διάρκεια της μουσικής του πορείας έχει συμπράξει με τα σημαντικότερα οργανικά σύνολα στην Ελλάδα, όπως η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, η Ορχήστρα Ποικίλης Μουσικής της ΕΡΤ, η Συμφωνική Ορχήστρα και η Big Band του Δήμου Αθηναίων, η Συμφωνική Ορχήστρα Ιωαννίνων, η Φιλαρμονική Γαστουρίου «Ομόνοια» και η Ορχήστρα Νυκτών Εγχόρδων του Δήμου Πατρέων «Θανάσης Τσιπινάκης».

ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΑΛΗΦΑΣΗΣ

Berlin, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Enarmonia, Ορχήστρα Εθνικής Λυρικής Ο Χρύσανθος Αλησάφης γεννήθηκε στην Αθήνα. Πήρε  δίπλωμα πιάνου  από το Ελληνικό Ωδείο, τάξη κ. Τζέννυς Πρωτοπαπά, άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο. Αμέσως προσλαμβάνεται στην Εθνική Λυρική Σκηνή για την προετοιμασία του ρεπερτορίου της. Παράλληλα αναλαμβάνει την προετοιμασία και Διεύθυνση της Δημοτικής Χορωδίας Κέρκυρας. Σπούδασε διεύθυνση ορχήστρας (1991-1996) , με την οικονομική υποστήριξη του σωματείου Μουσηγέτης, στην Ανωτάτη Ακαδημία Καλών Τεχνών του Βερολίνου (Hochschule der Kunste Berlin), με καθηγητές τους H.M.Rabenstein και P.Walliser. Στο Βερολίνο ανέλαβε τη μουσική προετοιμασία της Pro Musica Chor Berlin με την οποία έκανε εμφανίσεις τόσο στο Βερολίνο όσο και στο εξωτερικό (Ισπανία, Αίγυπτος). Έχει διευθύνει μεταξύ άλλων και τις ορχήστρες : Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, Attaca Berlin, Apollonensemble Berlin, Saxophonensemble Σκηνής, Eθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, τις Συμφωνικές Ορχήστρες του Blagoevgrat  και Slieven στη Βουλγαρία. To καλοκαίρι του 1995 έκανε τη μουσική προετοιμασία της Ορχήστρας που συνόδευσε το American Ballet Theatre στο Ηρώδειο, στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών 1995 και διηύθυνε την ίδια ορχήστρα στο 14ο Φεστιβάλ Πατρών. Από το 1997 συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως πιανίστας και αρχιμουσικός. Έχει διευθύνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή τις όπερες Anna Bolena, Nabucco, Traviata, L΄elisir d΄amore, Macbeth, Die entfirung aus dem Serai, Trovatore, La finta giardiniera, Il matrimonio segretto ( στην Κύπρο ),  Il Barbiere di seviglia, Εύθυμη Χήρα ,  το musical του Δ.Παπαδημητρίου  Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας στο Εθνικό Θέατρο, τις συναυλίες του Jean Michel Jarre στο Ηρώδειο στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών 2001, καθώς και τις Οπερέτες  στο Θέατρο Ακροπόλ από το 2000-2010. Τελειόφοιτος της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου  Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 2015-2016 υπεύθυνος του OPERA STUDIO της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top