Κυνηγοί… προσφορών οι Έλληνες! Ακούνε «1+1» ή «-30%» και τρέχουν στα σούπερ μάρκετ

Το όφελος φτάνει τα 300 ευρώ το χρόνο – 1 στους 5 πάει στο σούπερ μάρκετ μόνο για τις προσφορές!

Κυνηγοί… προσφορών οι Έλληνες! Ακούνε «1+1» ή «-30%» και τρέχουν στα σούπερ μάρκετ

Να εξοικονομήσουν χρήματα με κάθε τρόπο προσπαθούν οι Έλληνες, οι οποίοι μετά και τις νέες αυξήσεις στις τιμές έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στις προσφορές και τις εκπτώσεις των σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα, με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ σε δείγμα 2.000 καταναλωτών, το 90% εξοικονομούν χρήματα μέσω προσφορών, κουπονιών ή δωροεπιταγών από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ και τους προμηθευτές των προϊόντων.

Όπως τόνισαν οι καταναλωτές, το όφελος είναι στο τελικό κόστος των αγορών είναι τουλάχιστον 5%, ενώ σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και το 10%.

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μηναία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος πάνω από 25 ευρώ μηνιαία ανά νοικοκυριό και 300 ευρώ ετησίως.

Ξεκοκαλίζουν τα φυλλάδια των προσφορών!

Η διαφορά με το 2010, όταν ήταν ακόμη στη… βρεφική της ηλικία η κρίση, είναι ενδεικτική για το πόσο άλλαξαν οι αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων: Tο 2010 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ υπολογίζεται σε 250 ευρώ, με το 32% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προω��ητική ενέργεια και το μέσο όφελος στα 15 ευρώ. Το 2015 η μέση δαπάνη εκτιμάται σε 220 ευρώ, με το 42% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια και το μέσο όφελος στα 25 ευρώ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μία στις πέντε επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχει ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι περίπου μία φορά την εβδομάδα ο καταναλωτής αφιερώνει χρόνο για την αγορά προσφορών.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι ένας στους δύο καταναλωτές 50% δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σουπερμάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.

Επιπλέον στο πλαίσιο ��ης υιοθ��τησης των «έξυπνων» αγορών από τους καταναλωτές, λόγω της οικονομικής κατάστασης των νοικοκυριών καταγράφονται και άλλες σημαντικές τάσεις. Συγκεκριμένα, το 83% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει τις προσφορές στις αγορές στο σουπερμάρκετ και το 64% ότι οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το κατάστημα σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top