Rynair: θα σας φέρουμε 10.000.000 τουρίστες με 1 όρο!!!!!

"Χ" στην πρόταση της εταιρίας ρίχνει ο Διεθνής αερολιμένας Αθηνών

Rynair: θα σας φέρουμε 10.000.000 τουρίστες με 1 όρο!!!!!

Την πρόθεση και την υπόσχεση της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair να φέρει στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια τουρίστες, τα επόμενα 3 χρόνια, εξέφρασε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής επιχειρησιακής λειτουργίας της εταιρείας Μάικλ Κόλεϊ, τονίζοντας πως αυτές οι αφίξεις μεταφράζονται σε τουριστικό συνάλλαγμα ύψους 4,5 δισ. ευρώ και 10.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η πρόταση ….

Η Ryanair ζητά δια στόματος Μάικλ Κόλεϊ να πέσει στα 5 ευρώ ο φόρος ανά επιβάτη στο Ελ. Βενιζέλος, που σήμερα ανέρχεται σε 12 ευρώ για τα νέα δρομολόγια, ενώ για τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας ο φόρος ανά επιβάτη να μηδενιστεί !!! Παράλληλα προτείνει να παραμείνει ως έχει ο φόρος ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο της Αθήνας για τα υφιστάμενα δρομολόγια.

Ο κος Κόλεϊ ήταν επικριτικός για την πολιτική του αεροδρομίου στην Αθήνα και χαρακτήρισε το Ελευθέριος Βενιζέλος «πολύ ακριβό και μη ανταγωνιστικό», με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Μάλιστα, έκανε λόγο για παράδειγμα προς αποφυγή στον άξονα των ιδιωτικοποιήσεων.

Σημειώνεται ότι η αεροπορική εταιρεία θα παρουσιάσει αυτές τις προθέσεις και προτάσεις της, σήμερα στον αρμόδιο υπουργό, Κωστ�� Χατζηδάκη, ενώ αναμένεται να υπάρξουν συναντήσεις και με φορείς του κλάδου.

ΔΑΑ: Το επιχειρηματικό μας μοντέλο δεν συμβαδίζει με τις πρακτικές της Ryanair

Άμεση ήταν η απάντηση του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος ρίχνει ουσιαστικά με την ανακοίνωση του «πόρτα» στις προτάσεις της Rynair με την αιτιολογία ότι το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο δεν συμβαδίζει με τις πρακτικές της Ryanair, η οποία ακολουθεί ως πολιτική την ανάπτυξη μέσω περιφερειακών αεροδρομίων, όπου και δεν επενδύει μακροχρόνια.

«Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει επιλέξει να στηρίζει έμπρακτα τις αεροπορικές εταιρείες που επενδύουν σε διαρκή, μακροχρόνια παρουσία, προσβλέποντας σε ανάπτυξη» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και προσθέτει «Το αεροδρόμιο της Αθήνας λειτουργεί βάσει ενός συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου, όπως όλα τα διεθνή μητροπολιτικά αεροδρόμια, που στηρίζεται στην ανάπτυξη και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους αερομεταφορείς»

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top