7 στους 10 χρήστες διαδικτύου προτιμούν τις αγορές online

«Εκτινάχθηκαν» οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μετά την πανδημία

online αγορές

7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online όπως ανέφερε ο Διονύσης Γρηγοράτος, διευθύνων σύμβουλος εταιρείας ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα, συμμετέχοντας σε συνέδριο με κεντρικό θέμα τις τραπεζικές ψηφιακές υπηρεσίες και το FinTech.

Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία «εκτινάχθηκαν», καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεγαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο, ή μέσα από e-commerce ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία. 

Αλλάζουν συνήθειες οι Έλληνες:9 στους 10 αγοράζουν online είδη παντοπωλείου

Οι έμπορoι σήμερα, είτε είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ή μεγάλοι retailers, αναζητούν «τη δυνατότητα να δέχονται ανέπαφες πληρωμές όπου κι αν βρίσκονται εύκολα, γρήγορα, και πάντα με ασφάλεια, και να παρέχουν στους πελάτες τους τον πιο σύγχρονο τρόπο πληρωμής, που υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές, με ψηφιακά πορτοφόλια, smartphone ή wearables», επισήμανε ο κ. Γρηγοράτoς. 

Αντίστοιχα, τόνισε πως «δεν υπάρχουν πλέον σύνορα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που σημαίνει ότι ο καταναλωτής, απ' όπου κι αν βρίσκεται, μπορεί να πάρει την κάρτα του και να αγοράσει κάποιο προϊόν. Η δυνατότητα να εξυπηρετούνται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις όλα τα σχήματα καρτών, είναι εξαιρετικά σημαντικό» είπε. 

Οn line αγορά όλων των εισιτηρίων του ΟΑΣΑ με ένα κλικ

Οι συναλλαγές με κάρτες δια ζώσης έχουν επιταχυνθεί σε σταθερή βάση από το 2019. Όπως εξήγησε ο κ. Γρηγοράτος, κομβικό ρόλο έπαιξε το ρυθμιστικό πλαίσιο και ο ευρύτερος εκσυγχρονισμός της φορολογικής διοίκησης. Ο ίδιος αναφέρθηκε παράλληλα και στα ευρωπαϊκά κονδύλια που είναι διαθέσιμα μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» τα οποία αφορούν στην επιδότηση τερματικών POS, με στόχο να επωφεληθούν οι μικρομεσαίες και να μπορέσουν να εκσυγχρονιστούν και να πετύχουν τη ψηφιακή τους μετάβαση. «Είναι μια πρωτοβουλία που η Nexi έχει αγκαλιάσει, ακόμα και σε επίπεδο Ομίλου, φροντίζοντας να την επικοινωνήσουμε σε όλους μας τους πελάτες».

Αναφορικά με πιο προηγμένες λύσεις, όπως το e-commerce και τα e-shops, σημείωσε πως η δυνατότητα να μπορεί κάποιος να πουλάει προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα ψηφιακό περιβάλλον «δεν είναι προνόμιο των μεγάλων επιχειρήσεων», προτρέποντας τις μικρομεσαίες και ελεύθερους επαγγελματίες να στραφούν στην υιοθέτηση των νέων και ευέλικτων τρόπων πώλησης και συναλλαγών που σήμερα αναζητούν ολοένα και περισσότερο οι καταναλωτές. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top