Αυστραλία: 11χρονη εκατομμυριούχος ετοιμάζεται να... συνταξιοδοτηθεί

Η νεαρή κοπέλα είναι διευθύνουσα σύμβουλος γνωστής εταιρείας παιχνιδιών

Η Pixie Curtis είναι η 11χρονη εκατομμυριούχος με καταγωγή από την Αυστραλία, που στα 12α γενέθλιά της αποφάσισε να... συνταξιοδοτηθεί και να επικεντρωθεί στο σχολείο και τα μαθήματά της.

Ο άνθρωπος που κέρδισε 14 φορές το λόττο - Πώς τα κατάφερε

Έτσι αποφάσισε να διοργανώσει ένα αποχαιρετιστήριο πάρτι... συνταξιοδότησης. Το νεαρό κορίτσι το τελευταίο διάστημα είναι διευθύνουσα σύμβουλος στην εταιρία παιχνιδιών Pixie’s Fidgets, την οποία δημιούργησε με τη μητέρα της το 2021, ενώ, σύμφωνα με το nypost.com, η ίδια κερδίζει κάθε μήνα περίπου 133.000 δολάρια!

Η νεαρή επιχειρηματίας μοιράστηκε ένα βίντεο στο Instagram, όπου παρουσιάζει τα δώρα των καλεσμένων στο πάρτι γενεθλίων της, τα οποία περιλαμβάνουν προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας και θεραπείες για λαμπερά χείλη, αξίας άνω των 50 δολαρίων.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

 

Την ιδέα για το συγκεκριμένο πάρτι την έδωσε στη μικρή η μαμά της, Roxy Jacenko, πιστεύοντας ότι με αυτόν τρον τρόπο θα μάθει να ισορροπεί την εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα.

Σκότωσε τον δίχρονο γιο της συντρόφου του με μεταλλικό πόδι τραπεζιού

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

 

Η Curtis, η οποία πριν από μερικές βδομάδες επισκέφθηκε τη χώρα μας με την οικογένειά της για διακοπές, ξεκίνησε να πουλάει φιόγκους και στη συνέχεια ξεκίνησε την επιχείρησή της με τα fidget spinner κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συγκεντρώνοντας πολλά εκατομμύρια δολάρια. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που μοιράζεται συχνά στο Instagram τον εξωφρενικά ακριβό τρόπο ζωής της, με πάνω από 130.000 followers αν την ακολουθούν.

Ελληνοαυστραλός σκότωσε τη σύζυγό του και τραυμάτισε την κόρη τους

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

 

 

Στο πρόσφατο βίντεό της, μάλιστα ένας χρήστης σχολίασε: «Δεν ενοχλεί κανέναν το γεγονός ότι ένα 11χρονο προωθεί συνεχώς πράγματα που είναι σχεδιασμένα για ενήλικες;», απάντησε ένας σχολιαστής. «Ας σταματήσουμε και ας σκεφτούμε πραγματικά τι αντιπροσωπεύει αυτό για αυτή τη γενιά και ας ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας να είναι παιδιά και όχι μηχανές μάρκετινγκ!».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top